• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۳ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93101407576
  • منبع : مطبوعات

شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان از رسانه ملی بازدید می‌کنند

شرکت‌کنندگان پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، دوشنبه، ۱۵ دی‌ماه از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بازدید می‌کنند.

شرکت‌کنندگان پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، دوشنبه، ۱۵ دی‌ماه از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان 72 دانشجوی قاری و حافظ قرآن از 47 کشور جهان حضور دارند که این دانشجویان مسلمان با پایان یافتن رقابت‌های خود در این دوره از مسابقات، دوشنبه، 15 دی‌ماه از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بازدید می‌کنند.

شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، ساعت 13 روز دوشنبه در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حضور داشته و در مرحله اول بازدید خود به شبکه رادیویی قرآن می‌روند. شرکت‌کنندگان طی حضور در رادیو قرآن علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف این شبکه رادیویی، در استودیوی پخش برنامه‌های زنده رادیو قرآن نیز حاضر می‌شوند تا از نزدیک با فعالیت‌های شبکه رادیویی قرآن جمهوری اسلامی ایران آشنا شوند.

شرکت‌کنندگان پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از ساعت 15 روز دوشنبه، نیز به شبکه قرآن و معارف سیما می‌روند تا از بخش‌های مختلف این شبکه تلویزینی بازدید داشته و در استودیوهای پخش زنده شبکه قرآن و معارف سیما نیز حضور پیدا کنند.

برنامه آموزشی «مفتاح» که هر روز از ساعت 16 به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود نیز فردا میزبان شرکت‌کنندگان پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان خواهد بود تا شرکت‌کنندگان علاوه بر آشنایی با شبکه بین‌المللی قرآن سیما، به بیان مطالبی در این برنامه نیز بپردازند.

پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از پنجشنبه، 11 دی‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد آغاز شده و امشب، 14 دی‌ماه طی برگزاری مراسمی به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha