• شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۷:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 98111914012
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی:

هیچ پروژه بلاتکلیفی در خراسان جنوبی نداریم/ ریل‌گذاری توسعه

هیچ پروژه بلاتکلیفی در خراسان جنوبی نداریم/ ریل‌گذاری توسعه

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به جرات می‌توان گفت هیچ پروژه بلاتکلیفی در این منطقه نداریم، گفت: با فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در جهت توسعه استان انجام می‌گیرد شاهد ریل گذاری مناسبی برای توسعه استان هستیم.

محمدصادق معتمدیان، امروز شنبه ۱۹ بهمن، در جمع مردم شهر شوسف نهبندان اظهار کرد: در یک سال اخیر با تقسیم کاری که انجام شده حرکت توسعه استان شتاب بیشتری به خود گرفته است.

وی افزود: یکی از شهرستان‌هایی که همواره مورد توجه ویژه قرار گرفته شهرستان نهبندان است؛ به طوری که امسال مسئولیت کمک به توسعه این شهرستان با انتخاب دستگاه معین به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) محول شده و از سوی وزارت کشور نیز جزء ۳۱ شهرستان کشور برای رفع محرومیت و توسعه قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، معتمدیان ادامه داد: تلاش‌های بسیاری صورت گرفته که بتوانیم شهرستان را طی یک برنامه میان مدت به لحاظ شاخص‌های توسعه‌ای به حداقل‌های کشوری برسانیم، امروز شاهد سرعت مناسب خدمت به مردم شریف استان خراسان جنوبی هستیم.

وی افزود: با اقداماتی که در حال انجام است تمام روستاهای حتی زیر ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند و تا پایان سال آینده نیز تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و در حوزه راه‌ها، بهداشت و درمان، آموزش و غیره اقدامات چشمگیری انجام گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و دشمنی استکبار علیه نظام و ملت ایران، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با اجرای بسته‌های ایجاد اشتغال ثابت زمینه افزایش درآمدهای مردم را فراهم کنیم و مردم را از مضیقه و نگرانی که به حق است رها سازیم.

معتمدیان با اشاره به ضرورت توسعه شرق کشور نزد دولتمردان جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: پیرو سیاست‌های کلان کشور برای شرق کشور، یکی از اهداف مهم ما در شهرستان نهبندان توسعه راه‌هاست و امسال تفاقات خوبی در بخش راه‌های استان افتاد.

وی با بیان اینکه به جرات می‌توان گفت هیچ پروژه بلاتکلیفی در این منطقه نداریم، تصریح کرد: در مجموع کریدور ۴۱۴ کیلومتری شرق که در استان خراسان جنوبی است در قالب چند قطعه تعیین تکلیف شده است و با افتخار می‌توان گفت هیچ قطعه‌ای در این کریدور باقی نمانده است.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: استان در مسیر یکی از شاهراه‌های دهگانه کشور در شرق است که چابهار را به سرخس متصل می‌کند که با اتفاقاتی که در حال انجام است، آینده بسیار درخشانی در انتظار شرق کشور و استان‌های شرقی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha