• شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96101608049
  • خبرنگار : 30054

دریافت سه گواهینامه مدیریت کیفیت توسط بیمه‌کوثر 

دریافت سه گواهینامه مدیریت کیفیت توسط بیمه‌کوثر 

شرکت بیمه‌کوثر با تمرکز بر رضایت‌مندی مشتریان موفق به دریافت سه گواهینامه بین‌المللی استاندارد ISO۱۰۰۰۲ ،ISO۱۰۰۰۴ و ISO۱۰۰۱۵ در حوزه سیستم‌های مدیریت کیفیت شد. 

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مسعود طاهری رییس اداره سازماندهی و توسعه مدیریت برنامه­‌ریزی و پایش عملکرد بیمه‌کوثر اعلام‌کرد: این شرکت موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۴)، راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲) و استاندارد بین­‌المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO۱۰۰۱۵) شد.

طاهری با بیان اینکه مشتری مهم‌ترین ناظر بر فعالیت‌های شرکت است، گفت: این شرکت به‌منظور ارتقای سیستم مدیریت کیفیت، اصلاح و بهبود فرایندها و بهبود عملکرد و همچنین تحقق آیین‌نامه شماره "۷۱" مصوب شورای‌عالی بیمه (با موضوع حمایت از حقوق بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و صاحبان حقوق آن‌ها)، اجرای فرایند شناسایی، مستندسازی، پیاده‌سازی و انطباق با الزامات قانونی برای کسب سه استاندارد ایزو در حوزه مدیریت کیفیت را در دستور کار خود قرار داد.  

وی افزود: اخذ این استانداردها مرهون تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش­‌های مختلف شرکت است.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.