• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96120904965
  • خبرنگار : 30054

نشست علمی بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت در بانک رفاه برگزار شد

نشست علمی بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت در بانک رفاه برگزار شد

نشست علمی بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت با حضور مدیران عالی و کارشناسان بانک رفاه برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، ناصر هماپور، نماینده پیشین ایران در بانک HSBC مدرس این نشست، به مقایسه مشتریان در نظام بانکی سنتی و محصول‌محور و بانکداری جامع پرداخت و گفت: در مدل بانکداری جامع، مشتریان تفکیک و دسته‌بندی می‌شوند و هر مشتری جایگاه خاصی دارد.

وی مشتری را مهم‌ترین عنصر در مدل بانکداری اختصاصی دانست و تصریح‌کرد: اگر رابطه با مشتریان به رابطه بلندمدت و پایدار تبدیل شود، ایجاد نوعی انحصار و وفاداری در مشتریان می‌کند.

هماپور لازمه جذب مشتریان خوشنام را وجود یک مدیر ارتباطی مشرف به علوم اقتصادی، بازار سرمایه و بازاریابی دانست و اظهارداشت: مدیران ارتباطی با برقراری ارتباط و ارائه مشاوره و راه حل مالی به مشتریان، زمینه‌های وفادارسازی آنها را فراهم می‌سازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.