• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۷ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97072212073
  • خبرنگار : 30054

چگونه استراتژی هوشمندانه سئو ما را در رقابت‌های B2B پیروز می‌کند؟

چگونه استراتژی هوشمندانه سئو ما را در رقابت‌های B2B پیروز می‌کند؟

همان‌طور که می‌دانید با قدری جستجوی هوشمندانه و کمی هم صبر، می‌توان ظرف مدت کوتاهی رتبه‌بندی خوبی در گوگل به دست آورد. اگر بخواهید تأثیرات مثبت وب سایتی که از نظر سئو به خوبی بهینه سازی شده و رتبه بندی خوبی در نتایج جستجوی گوگل به دست بیاورید، باید ماه ها صبر کنید، اما ارزشش را دارد.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

حتی اگر هنوز ارزش سئو در بازاریابی دیجیتال را درک نکرده باشید، می توانید به زودی تجارت B2B خودتان را از طریق وب سایت شروع کنید. اما پیش از شروع این کار بهتر است به پرسش‌های زیر جواب بدهید:

استراتژی شما در قبال موتورهای جست‌وجو چیست؟

چگونه می‌خواهید کلیدواژه‌های مناسب برای مخاطبان خودتان را تعیین کنید؟

چگونه می‌خواهید از حضورتان در دنیای مجازی بیشترین عایدی را داشته باشید؟

چگونه می‌خواهید بخش‌های مختلف وب‌سایت خودتان را بهینه‌سازی کنید؟

نکته دیگری که حتماً باید در نظر داشته باشید این است که اگر کالایی دارید که در چند سال گذشته پرفروش بوده، باید آن را به صورت آنلاین معرفی کنید و اجازه ندهید رقبا این فرصت را از شما بگیرند. اگر در تولید یک کالا پیش‌رو باشید، هر رقیبی که ایده شما را بدزدد و آن را تولید کند باز هم به پای شما نخواهد رسید. تنها موردی که ممکن است شرکت‌های دیگر با شما رقابت بکنند و بازار را در دست بگیرند، قیمت کالا است که با استفاده از پلت‌فرم‌هایی مانند BigCommerce می‌توانید قیمت‌ها را مخفی کنید تا زمانی که مشتری وارد سایت بشود و درخواست خرید بدهد.

برای شرکت‌هایی که در زمینه  B2B فعالیت می‌کنند، این کار عادی است و می‌تواند به آن‌ها کمک کند با رقبای لجوج و سرسخت مقابله کنند. همیشه به یاد داشته باشید که مشتریان مشکلی دارند که راه حل آن در دست شماست. انسان امروزی مشکلاتش را از طریق اینترنت حل می‌کند و به ویژه از طریق موتورهای جست‌وجو. بنابراین، به منظور اینکه بهترین و موفق‌ترین گام‌ها را به سوی مشتری بردارید باید حضوری آنلاین داشته باشید.

در دنیای آنلاین، مستقیم با مشتری صحبت می‌کنید. این افراد شاید هیچ اطلاعی درباره محصول شما نداشته باشند پس باید از زبان و لحنی آرام و عمومی‌تر استفاده کنید که کمتر فنی و تخصصی باشد. هدف این است که مشتری احساس راحتی بکند و به سوی خرید محصول گام بردارد.

اگر شما به دنبال یافتن راهی هستید تا در مدت زمان کوتاهی به قله‌های گوگل برسید، می‌توانید از خدمات اداره بازرگانی ایسنا بهره ببرید.

اداره بازرگانی ایسنا، آمادگی دارد در زمینه‌های سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی دیجیتال به شرکت‌ها و برندهای ایرانی مشاوره و خدمات تضمینی ارایه دهد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۸۳۶۳۱ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.