• سه‌شنبه / ۶ آذر ۱۳۹۷ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: علم و فناوری ایران
  • کد خبر: 97090602766
  • خبرنگار : 30057

هدایت شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت توسعه پیام‌رسان‌ها

هدایت شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت توسعه پیام‌رسان‌ها

عضو شورای فضای مجازی با بیان اینکه 50 درصد جمعیت کشور درگیر خدمات رایگان پیام رسان‌های خارجی هستند، گفت: به منظور توسعه پیام رسانهای داخلی درصدد هدایت شرکتهای دانش بنیان و نوآوران به این حوزه هستیم.

به گزارش ایسنا، دکتر رسول جلیلی در نشست خبری امشب با اشاره به جایگاه شبکه های اجتماعی در دنیا، افزود: در ایران به دلیل گسترش پهنای باند و ارتقاء نسل‌های جدید ارتباطی، فضای ارتباطی در قالب برنامه‌هایی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر کسب و کارها و امور آموزشی، فرهنگی و رسانه ای بر روی پیام رسان ها انجام می‌شود، اظهار کرد: موضوع استقبال مردم از پیام رسان‌ها در دنیا فراتر از حد انتظار بود به گونه‌ای که در 50 درصد از جمعیت کشور درگیر خدمات رایگان خارجی پیام رسان‌ها هستند.

جلیلی اضافه کرد: بر این اساس تلاش هایی در کشور برای ارائه خدمات  مشابه پیام رسان عای خارجی شد ولی رقابت در این زمینه برای ایده پردازان داخلی بسیار سخت بود.

عضو شورای فضای مجازی جلب اعتماد مردم از جمله چالش های این رقابت عنوان کرد و یاداور شد: بر این اساس کارشناسان این حوزه به این نتیجه رسیدند که نخبگان و نواوران و شرکتهای دانش بنیان را به این حوره سوق دهیم.

وی اضافه کرد: برگزاری رویداد پیام اورد در این راستا برگزار می‌شود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.