• یکشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۷ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 97092512307
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

مدیرعامل تله کیش عنوان کرد:

‌میزبانی از هواداران جام جهانی 2022 نیازمند زیرساخت‌های قوی ICT در کیش‌

‌میزبانی از هواداران جام جهانی 2022 نیازمند زیرساخت‌های قوی ICT در کیش‌

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل تله کیش(اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش) گفت: به دلیل بازی های جام جهانی 2022 قطر، قطری ها می‌خواهند بخشی از هتل ها و ورزشگاه هایشان را در کیش بسازند و به همین منظور ما باید ICT قوی در این منطقه داشته باشیم تا بتوانیم از هواداران و بازدیدکننده های خارجی میزبانی کنیم.

‌به گزارش ایسنا، ‌محسن بهداری‌ پیرامون اقدامات انجام شده جهت ارتقای فضای اپراتوری و ظرفیت سازی های انجام شده برای هوشمندسازی منطقه آزاد کیش، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در نظر دارد مدل تجاری خود را تغییر داده و درآمدزایی داشته باشد و برای تحقق آن عمده اقداماتی که انجام می دهد فروش زمین و خدمات ICT است چراکه خدمات ICT منبع محدودی مانند زمین نیست و با ارائه‌ی خدمات، منبع درآمد کسب می‌شود و این نوع درآمد، درآمدی ادامه دار است.

وی ادامه داد: به همین منظور هدف سازمان منطقه آزاد کیش این است که بخش ICT منطقه کیش را تقویت کند. در این راستا به شرکت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات کیش ماموریت داده شد تا در حوزه‌ی اپراتور موبایلی و بخش IT در جزیره‌ی کیش فعال تر شود و چشم اندازی در نظر گرفته شده است که این منطقه طی سه سال آینده به عنوان هوشمندترین شهر ایران شناخته شود.

بهداری افزود: به دلیل بازی های جام جهانی 2022 قطر، قطری ها می‌خواهند بخشی از هتل ها و ورزشگاه هایشان را در کیش بسازند و به همین منظور ما باید ICT قوی در این منطقه داشته باشیم تا بتوانیم از هواداران و بازدیدکننده های خارجی میزبانی کنیم.

مدیرعامل اپراتور تله کیش خاطرنشان کرد: برای افراد حقیقی و حقوقی که در بحث هوشمندسازی می توانند به ما کمک کنند فراخوان داده‌ایم تا بتوانیم با توان داخلی خودمان پروژه های هوشمندسازی کیش را پیش بریم و اولویت ما همکاری با شرکت های داخلی است تا خارجی.

وی اظهار کرد: برای ظرفیت سازی و برنامه های توسعه ای در این منطقه ما نیازمند افرادی هستیم که در فراخوان اشاره کرده ایم. در بحث هوشمندسازی این منطقه کاملا بکر است و فعالیت آنچنانی انجام نشده و از افرادی که توانمندی مالی و فنی دارند در بحث های مختلف اعم از سرمایه گذاری و حمایت خواسته ایم تا به ما کمک کنند.

بهداری در پایان تصریح کرد: اپراتور تله کیش از 5 تیرماه 97 ارتقاء یافته و خدمات نسل 4.5 را به مشترکین ارائه می دهد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha