به گزارش ایسنا، عبدالمحمد زاهدی در نشست شورای راهبری مدیریت قزوین اظهار کرد: بهطور حتم با برونسپاری امورات دولتی به دفاتر پیشخوان میتوان رضایتمندی بیشتر جامعه را کسب کرد؛ همچنین مردم میتوانند از خدمات یکسان و برابری برخوردار باشند.
وی اضافه کرد: با برونسپاری خدمات از سوی ادارات و با کاهش تصدیگری دستگاههای اجرایی میتوان به توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور دست یافت.
زاهدی بابیان اینکه تصدیگری یک الزام اجتماعی است، بیان کرد: اگر دستگاههایی مانند شهرداری دفاتر پیشخوان داشته باشند، بسیاری از مراجعات مردمی کاهشیافته و امکان مدیریت و فرصت تفکری بهتری برای مجموعه مدیران شهری فراهم میشود.
استاندار قزوین تأکید کرد: در خصوص تصدیگری امورات دولتی به دفاتر پیشخوان همه تابع قانون هستند و اگر دستگاهی مدعی است که قوانین خاصی برای عدم واگذاری خدمات خود به این دفاتر را دارد باید ارائه کند.
زاهدی خاطرنشان کرد: باور خیلی از افراد جامعه این است که حتماً باید رئیس بوده و خودشان کارهای اربابرجوع را انجام دهند، درحالیکه وظایف دولتی برای مردم فرصت فکر کردن را از مدیران میگیرد و امکان کشف راههای جدید در راستای حل مشکلات را کاهش میدهد.
استاندار قزوین بابیان اینکه باید در رویکردهای خود در حوزههای اداری تجدیدنظر کنیم، یادآور شد: توسعه نیاز به الزاماتی دارد که باید به آن تن داد و بسیاری از کشورهای توسعهیافته 50 سال پیش این الزامات را انجام دادهاند درحالیکه هنوز ما اندرخم یک کوچه هستیم که باید این رویه را تغییر دهیم.
انتهای پیام
نظرات