• پنجشنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98030903829
  • خبرنگار : 30054

پاناسونیک، برندی محبوب در زمینه تولید محصولات الکترونیکی

پاناسونیک، برندی محبوب در زمینه تولید محصولات الکترونیکی

پاناسونیک یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید محصولات الکترونیکی است که در کشور ایران کاملا شناخته‌ شده است و سالیان زیادی است که محصولات مختلفی از جمله تلویزیون، تلفن، ویدئو پروژکتور، دوربین عکاسی و فیلم‌برداری، دوربین مداربسته، تجهیزات اداری ماند فکس و سانترال و ...پاناسونیک وارد ایران می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام ایده‌آل گستر، کیفیت محصولات ساخت این برند برای مصرف‌کنندگان ثابت شده است. پاناسونیک برای تولید محصولات خود از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند. همچنین در بخش نیروی انسانی از متخصص‌ترین کارشناسان و مهندسان بهره گرفته تا باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها را برای مشتریان خود تولید کند. پاناسونیک برای بهبود کیفیت زندگی مشتریان محصولات هوشمند، کارآمد و کاربردی را طراحی می‌کند که شریک مشتریان در خانه و دفاتر خواهد بود. شرکت ایده آل گستر نمایندگی فروش و تعمیرات تلفن و سایر دستگاه‌های مخابراتی-امنیتی پاناسونیک است.

با وجود کیفیت بالای محصولات پاناسونیک، هر دستگاه الکترونیکی ممکن است با استفاده زیاد درگذر زمان و همچنین استفاده نادرست دچار مشکل شود؛ اما این آخر ماجرا نیست. شما می‌توانید با هزینه‌ای اندک و بالاترین کیفیت دستگاه خود را تعمیر کنید تا مثل روز اول کار کند. اگر نگاهی دقیق‌تر داشته باشید متوجه خواهید شد که نگهداری و تعمیر دستگاه‌ها از خرید آن‌ها مهم‌تر است و نتیجه آن فعالیت مداوم دستگاه‌ها و سرویس‌دهی آن‌ها است؛ اما برای تعمیر دستگاه‌های پاناسونیک باید به چند نکته مهم توجه کرد.

اولین نکته‌ای که در این مورد مطرح می‌شود مراجعه به مراکز مجاز است که از تخصص کافی برای تعمیر دستگاه شما برخوردار نیستند. باید توجه داشت چنانچه دستگاه را به افراد غیرمتخصص بسپارید، اشتباهات تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشیانه آن‌ها ممکن است موجب آسیب‌های جبران‌ناپذیر و غیرقابل‌جبران به دستگاه شود. کارشناس تعمیرات باید از تجربه و تخصص کافی برای تعمیر دستگاه موردنظر شما بهره ببرد و تخصص داشتن در زمینه تعمیر یک دستگاه الکترونیکی دلیل بر تبحر در تعمیر سایر دستگاه‌ها نیست.

در دپارتمان تعمیرات باید هر دستگاه جداگانه در بخش تعمیرات خود و توسط متخصصان و کارشناسان مربوطه بررسی شود و سپس مورد تعمیر قرار گیرد.

نکته بعدی استفاده از تجهیزات مناسب و به‌روز برای تعمیرات است. هر کدام از دستگاه‌های الکترونیکی برای تعمیرات احتیاج به تجهیزات خاصی دارند. پس همان‌طور که در بالا اشاره شد در مراکز مجاز بخش تعمیرات دستگاه‌های مختلف باید از هم جدا باشد.

فرصت تست یکی از مهمترین کاراکترها در بخش تعمیرات است. همه مشتریان می‌خواهند بعد از تعمیرات مهلتی برای تست دستگاه داشته باشند تا مطمئن شوند دستگاه به‌خوبی کار می‌کند و مشکل دیگری برای آن پیش نیامده است.

شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در ایران است که سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه عرضه محصولات و تعمیرات پاناسونیک را در کارنامه خود دارد. تعمیرات دستگاه‌های مختلف پاناسونیک در این مرکز، به دست تیمی از زبده‌ترین کارشناسان و مهندسان به کاربران ارائه می‌شود. کارشناسان این مرکز از برترین تکنیسین‌ها انتخاب شده‌اند و دارای تجربه طولانی در حوزه تعمیرات دستگاه‌های پاناسونیک هستند. این کارشناسان از نظر میزان اطلاعات و تخصص در زمینه تعمیرات دارای تبحر زیادی هستند و با حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشی و آنالیز دستگاه‌های مختلف پاناسونیک، بر ساختار آن تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایجاد شده در آن گشته‌اند.

این مرکز با توجه به داشتن مجهزترین کارگاه‌های تعمیر قادر به حل مشکلاتی است که بسیاری از مراکز نمی‌توانند آن را حل کنند.

پس از مراجعه به این مرکز و تحویل دستگاه به بخش تعمیرات، گزارش مشتری از اشکالات ثبت شده و رسید با درج شماره‌سریال محصول به مشتری تحویل داده می‌شود. با تحویل دستگاه به کارشناسان فروش مراحل عیب‌یابی شروع می‌شود و مشکل اصلی دستگاه مشخص می‌شود. در این مرحله با مشتری تماس گرفته می‌شود و هزینه تعمیر دستگاه اعلام می‌شود و با تأیید مشتری کارشناسان تعمیر، کار خود را آغاز می‌کنند. در صورتی که دستگاه در طی مراحل تعمیر نیاز به قطعه‌ای داشته باشد از قطعات نو و اورجینال جهت جایگزینی استفاده خواهد شد. پس از انجام تمامی مراحل تعمیر، ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت از زمان تحویل، محصول به مشتری تحویل داده خواهد شد. دستگاه به همراه فاکتور و مهلت تست یک‌هفته‌ای ارائه می‌شود و در صورت پیش آمدن مجدد مشکل، تعمیر به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس بگیرید یا به آدرس: خیابان مطهری – خیابان فجر – کوچه ماگنولیا – پلاک ۱۱ – واحد ۳ و یا به آدرس اینترنتی idehal.org مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.