• سه‌شنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98041809664
  • خبرنگار : 30054

رپورتاژ آگهی را با کاتالوگ چاپی اشتباه نگیرید

رپرتاژ

امروزه کسب و کارها برای موفقیت پیش از هر زمان دیگری به معرفی خدمات و محصولات خود نیاز دارند، چرا که در این فضای رقابتی برندهایی پیروز می‌شوند که بیشتر دیده شوند.

به گزارش ایسنا، برندهای بسیاری خدمات و محصولات خود را در قالب کاتالوگ‌های چاپی ارائه می کنند و برخی دیگر علاوه بر این روش انتشار رپورتاژ آگهی را نیز در دستور کار خود قرار می دهند.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

آنچه در انتشار اخبار و اطلاعات مربوط به محصول و خدمات شرکت حائز اهمیت است، نحوه درگیر کردن مخاطبان است. همانطور که می دانید، مخاطب امروز به شدت از مواجه شدن با تبلیغات مستقیم فراری است و می کوشد تا خود را در معرض چنین اطلاعاتی قرار ندهد.

اما بهتر است بدانید که شالوده رپورتاژ آگهی بر تبلیغات غیر مستقیم بنا شده است. مخاطب در مواجهه با رپورتاژ آگهی به صورت زیرپوستی با تبلیغات محصول و خدمات شما درگیر می شود و بیشتر و بهتر آن را می پسندد. به بیان ساده، مزیت های استفاده از یک محصول در قالب مطالب آموزشی در رپورتاژ آگهی مطرح می شود و سپس محصول شما به عنوان بهترین مورد به مخاطبان معرفی می شود.

اگرچه ممکن است که در کاتالوگ چاپی نیز مزیت های استفاده از محصول و خدمات عنوان شود، اما این دو تفاوت های چشم گیری دارند که هرگز نباید آنها را نادیده بگیرید. نکته جالب در انتشار رپورتاژ آگهی وجود لینک های مستقیم است که از درون متن به وبسایت شما ارجاع داده می شود و مخاطب به آسانی به سایت پذیرنده هدایت می شود. وجود بک لینک در متن رپورتاژ آگهی به افزایش بازدید وبسایت و در نهایت بهبود رتبه وبسایت شما در نتایج جستجوی گوگل می‌انجامد. در رپورتاژ آگهی خبری از ارائه محصولات به صورت فهرست وار نیست و نگاه مخاطب بیش از آنکه به صورت مستقیم با تبلیغ محصول شما درگیر شود به مزیت های استفاده از محصول و خدمات شما معطوف می گردد.

جالب است بدانید که به عقیده کارشناسان ارائه اطلاعات بیش از حد فنی و تخصصی که اغلب در کاتالوگ های چاپی عنوان می شود، مخاطب را فراری می دهد. اما در رپورتاژ  آگهی مطلب به صورت مخاطب پسند ارائه می شود و این نه تنها از دید خواننده ارزشمند است بلکه غول موتورهای جستجو، یعنی گوگل را هم عاشق خود می کند. بنابراین، مخاطب با خوانده رپورتاژ آگهی به تدریج به محصول شما نزدیک می شود و ناگهان خود را در مواجهه با انبوهی از تبلیغات نمی بیند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌ بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌ منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.