• سه‌شنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 98061909201
  • خبرنگار : 71549

اظهارات تند مورگان علیه رونالدو

رونالدو و مورگان

مهاجم تیم ملی فوتبال زنان آمریکا اعلام کرد ستاره پرتغالی می‌تواند با پول همه چیز را پنهان کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، الکس مورگان پیش از دیدار ستاره‌های فوتبال جهان در میلان برای مراسم فیفا The Best نظرش را نسبت به کریستیانو رونالدو اعلام کرد. قهرمان جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه مشکلات قانونی ستاره پرتغالی را در رابطه با متهم شدن به تجاوز جنسی فراموش نکرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال زنان آمریکا درباره تفاوت رونالدو به عنوان یک فوتبالیست و زندگی روزانه‌اش صحبت و اعلام کرد مسائل زیادی در رابطه با مهاجم یوونتوس وجود دارد که با پول آن‌ها را پنهان می‌کند. او گفت: پیش‌بینی نمی‌کنم برخوردم با او نسبت به کسانی که به آن‌ها روبه‌رو می‌شوم متفاوت باشد. زنان امروزه صحبت می‌کنند و گوش دادن به آن‌ها مهم است. خیلی‌ها می پرسند که چه کسی در این مسائل حق دارد  اما زمانی که به داستان رونالدو نگاه می‌کنید باور می‌کنید مسائل زیادی برای پنهان کردن وجود دارد که در نهایت او با پول آن‌ها را می‌پوشاند.

یک سال پیش کاترین مایورگا، مدل آمریکایی، مهاجم پرتغالی را متهم به تجاوز جنسی کرد. این مدل آمریکایی مدعی شد که رونالدو در سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس وگاس به او تجاوز کرده است. با این حال چند ماه پیش دادگاه اعلام کرد ستاره پیشین رئال مادرید در این رابطه محاکمه نمی‌شود.

این نخستین بار نیست که مورگان علیه رونالدو صحبت می‌کند. ستاره تیم فوتبال زنان آمریکا زمانی که متوجه شد بازیکن پرتغالی پرونده‌اش بسته شده است نسبت به این موضوع در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد. او در آخرین مصاحبه‌اش به این موضوع اشاره کرد و گفت: در آن توییت اشاره کوتاهی به آن قضیه کردم. اهمیت زیادی دارد تا از زنانی که در این موقعیت قرار می‌گیرند حمایت کرد چون از حمایت کسی برخوردار نیستند. نمی‌خواهم بگویم که رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان نیست، با این قضیه کاری ندارم. او به عنوان یک ورزشکار عناوینی را کسب کرده است اما موضوع دیگر مسائل شخصی است و کارهایی که انجام داده است. من نسبت به چیزی که احساس می‌کنم باور دارم و درباره موضوعاتی فکر می‌کنم که مهم هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۹ ۱۲:۱۵

معلومه رونالدو پول داره و خیلی‌ها می‌خوان ازش اخاذی کنن

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۹ ۲۲:۵۶

دمت گرم

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۰ ۱۴:۱۰

حتماً يه گندی زده، طرف بیخودی که شکایت نمی کنه، دادگاه هم بخاطر معروفیت رونالدو کوتاه اومده، چون فوتبالش تباه می شد و به فنا می رفت.

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۹ ۱۶:۵۰

اگه پول نمیدادکه توپ طلای ناحق بهش نمیدادن

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۹ ۱۶:۵۱

رونالدو چون مشهور فکر می‌کنه هر کاری می‌تونه بکنه به هرکسی دست دراز کنه ولی یه بازیکن باید محبوبیت خودش و حفظ کنه

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۹ ۲۲:۵۶

حفظ کرده. اینا همش قضاوت بیجاست همین

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۰ ۱۳:۱۷

این روزا هر کسی دوس داره از یکی اخاذی کنه و یکی رو خراب کنه

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۹ ۱۷:۱۷

می‎خواهید فوتبال زنان را تبلیغ کنید! درست یا غلط، به این مطلب کاری ندارم. اما چرا خبری حاوی یک تهمت بسیار سنگین را طرح می‎کنید، بدون اینکه در دادگاه اثبات یا رد شده باشد!!! رونالدو که قرار نیست قاضی دیوان عالی بشود، که نیاز فوری به بررسی دقیق گذشته‎اش باشد. درع وض شما تصویر یک انسان را لگدمال می‎کنید، بدون این که از صحت اتهام مطمئن باشید.

پاسخ سایت: دوست عزیز ممنون که اخبار ورزشی ایسنا را می‌خوانید. این یک خبر ترجمه است و منبع آن نیز ذکر شده است.

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۰ ۰۱:۰۶

دروغ محض. آخه چرا یک فرد سرشناس باید خودش رو تو هم‌چین دردسرهایی بخواد بندازه. رونالدو اونقدری هم مرد هست که این وصله‌ها به هش نچسبه

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۰ ۰۶:۲۰

نوش جان خوش بحالش

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۹ ۱۹:۵۷

حسود

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۱۹ ۲۰:۱۷

اصلا رونالدو چیکار زن مردم داره که بره بهش تجاوز کنه و خودش و با ابن همه شهرت و معروفیت پیش مردم مگه مرض داره خودش و کوچیک کنه؟ اون خانمی هم که تهمت تجاوز جنسی زده به رونالدو نمی‌دونم قصدش از این کار چی بوده ولی یه روزی جواب حرفش و می‌گیره.

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۰ ۱۴:۰۷

آدم وقتی معروف ميشه، هوادار هم زیاد پیدا می کنه، و دچار لغزش هم ميشه، بالاخص تو فرهنگ غرب هم این جور چیزها عاديه، رونالدو هم خطائی کرده و باید تاوانش رو بده، از ايشون بعيده این کارا.

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۰ ۰۱:۳۸

همین چند وقت پیش بود که معلوم شد رونالدو به دادگاه پول داده بود تا نتیجه را علنی نکنند! اگر کاری نکرده بود پس از چی ترسیده بود که به دادگاه رشوه داده بود؟! همچین آدمایی که فکر میکنن خیلی بزرگن و از همه بهترن و هر کاری دلشون میخواد میتونن بکنن رو آخر خدا جوابشون و میده. مثل الان رونالدو که زمانی خیلی منم منم میکرد الان چند ساله که هم از لحاظ فوتبالی به شدت افت کرده هم رسوایی های اخلاقیش هر روز داره بیشتر معلوم میشه و منفورتر میشه

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۰ ۱۳:۱۵

مگه اونجا ایرانه که هی میگین رشوه داده پول داده. اون خانمم بعد از ده سال یادش افتاده

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۱ ۰۱:۲۲

هر روز داره یه رکورد تازه میذاره. داره آقای گل جهانم میشه. تو تیم ملی با بهترین تیم‌های ملی جهان بازی میکنه گل میزنه. رکورد دایی رو داره میزنه. خدایش از حق نگذریم دایی به پاکستان 6 تامیزد....افغانستان جنگ زده 10تا شده اقای گل

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۰ ۱۶:۱۰

دروغه بابا. اینا همش میخوان رونالدو رو خراب کنن مثلا؟؟ کور خوندین

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۰ ۲۰:۵۱

اگه انقدر رونالدو خلاف کرده بود بهترین فوتبالیست دنیا نمیشد تازه بعد 11سال یادش آمده

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۱ ۰۰:۵۸

بابا رونالدو که هیچی خخخخ😂😂😂👌👉

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۱ ۰۹:۱۰

من حامی حقوق زنانم هم هوادار پر و پا قرص کریستیانو با این بنظرم عاشقان سینه چاک مسی به داستان جو می‌دهند و عده‌ای زندگی غیر ورزشی و ورزشی‌اش را قصاوت می‌کنند.

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۲۱ ۱۰:۰۵

اگر ادعا و کاری نمی‌کرد بیان نمی‌شد، چرا در مورد مسی چیزی نگفتن

avatar