این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا باهدف کمک به کسبوکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به خاطر داشته باشید که بازاریابی محتوا امری زمانبر است و در آن هیچ راه میان بری برای زود رسیدن به هدف وجود ندارد. باید محتوایی تولید شود که خود آغازگر یک گفتوگو است و آن گفتوگو نیز به فروش منجر میشود. تولید محتوا برابر با پیشخوان فروش کالا نیست.
اگر تولید محتوا کنید، بهطور همزمان نمیتوانید کالایی برای فروش بگذارید و از بین این دو گزینه باید یکی را انتخاب کنید. واقعیت این است که یا باید داستان بفروشید یا کالا.
تولید محتوا افسون کردن مردم است. واقعیت این است که تولید محتوای خوب و باکیفیت مردم را افسون میکند و آنها را به نقطهای میرساند که متقاعد میشوند باید تصمیم به خرید کالاهای شما بگیرند.
بازاریابی محتوا یعنی جذب کردن مردم، خواه قصد داشته باشید محصولی به آنها بفروشید، خواه منظورتان این باشد که اعتبار برند خودتان را بالا ببرید. برای اینکه فروش محصولات را بالا ببرید، ابتدا باید مردم را متقاعد کنید شما بهترین برندی هستید که میتوانند از آن خرید کنند. بهعنوان یک برند، اگر بازاریابی محتوای شما قوی باشد و در زمینه جذب مشتریان آینده خوب عمل کند، محتوایی که تولید میکنید نیازی به این ندارد که تند و هجومی باشد و کمی ملایمت و اعتمادبهنفس اکتفا میکند. محتوایی که تولید میکنید باید خاص و منحصر بودن شما را نشان بدهد و افراد را متقاعد کند. چرا باید شما را به رقبا ترجیح بدهند و کالا یا خدمات شما را خریداری کنند؟ این محتوا باید به مردم کمک کند راحت تر در مورد خریدشان تصمیم بگیرند.
توجه داشته باشید که همیشه هدف نهایی این است که تجربه خریدی لذتبخش برای مشتریان ایجاد کنید نه اینکه آنها را وادار به خرید کالا یا خدماتی خاص کنید. تولید محتوای باکیفیت ابزاری بسیار قوی و تأثیرگذار برای رسیدن به این هدف است.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات