• دوشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98072216747
  • خبرنگار : 30054

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون:

میزان رضایت جامعه هدف از معیارهای ارزیابی عملکرد در بانک توسعه تعاون است

میزان رضایت جامعه هدف از معیارهای ارزیابی عملکرد در بانک توسعه تعاون است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان گلستان گفت: ارزیابی عملکرد باهدف افزایش پاسخگویی و شفافیت واحدهای بانکی، استانی و ستادی این بانک در بازه‌های زمانی مشخص صورت می‌پذیرد و واحدها با مقایسه عملکرد خود در شاخص‌های گوناگون، راهکارهای عملیاتی برای تحقق اهداف کمی و کیفی را شناسایی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان گلستان خاطرنشان کرد: کمیته عالی برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک معیارها و سنجه‌های گوناگونی را برای ارزیابی عملکرد واحدها در نظر می‌گیرند که علاوه بر معیارهای متعارف از قبیل تجهیز منابع، پرداخت تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه و خدمات الکترونیک؛ ‌"میزان رضایت جامعه هدف از خدمات توسعه‌ای، حمایتی و اشتغال‌زایی بانک" نیز به‌عنوان معیاری مهم مدنظر این کمیته می‌باشد.

وی تصریح کرد: از آنجایی‌ که مدیران ارشد بانک برای پیشبرد طرح‌های ملی و توسعه‌ای امکانات بانک را متمرکز بر نقاط هدف این طرح‌ها می‌کنند و تصمیمات را در جهت تحقق اهداف اجتماعی و اقتصادی دولت اعمال می‌کنند، آثار و منافع اجتماعی حاصل‌شده از این طرح‌ها نیز محاسبه شده و در عملکرد واحدهای استانی مورد لحاظ قرار می‌گیرد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با بررسی عملکرد استان گلستان گفت: مدیریت استان با انتصاب روسای جوان و با انگیزه شعب این استان عملکردی قابل‌قبول را موجب شده و شعبه مرکزی گرگان با صدور ضمانت‌نامه به ارزش ۱۲۶میلیارد ریال از شعب موفق بانک در این زمینه می‌باشد.

وی بهره‌گیری استان از محصولات بانک توسعه تعاون را در سطح مطلوب دانست و گفت: ۵ درصد حجم فعالیت بانک در طرح‌های همراه، کوثر و رونق در استان گلستان انجام‌ شده است.

عصارزاده گفت: این استان جهت بازسازی بخش‌های مسکونی و کشاورزی مناطق سیل‌زده به میزان ۲۸۳میلیارد ریال و در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۶۳۸میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌ کرده است.

در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، احمد محمدی مدیر امور شعب و علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان گلستان را بررسی نمودند و محمدرضا شریفی مدیر امور شعب استان گلستان، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

انتهای پرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha