• شنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: صنفی، فرهنگی
  • کد خبر: 98081810822
  • خبرنگار : 71567

دانشگاه امیرکبیر صاحب "میز خدمت الکترونیک" شد

سردر دانشگاه امیرکبیر

میز خدمت الکترونیک با هدف ارائه سریع و به موقع خدمات در دانشگاه امیرکبیر راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا، "میز خدمت الکترونیک" به منظور  ارائه خدمات به‌موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع و همچنین ارتقاء رضایت‌مندی آنان از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و کاهش مراجعه حضوری ارباب‌رجوع توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه صنعتی امیرکبیر استقرار یافت.

 دانشجویان و مراجعینبدون نیاز به رجوع حضوری به دانشگاه امیرگبیر می‌توانند با ورود به سامانه میز خدمت این دانشگاه، تقاضای خود را به صورت انواع فایل متنی و یا تصویری بارگذاری نموده و پس از ارسال آن، درخواست مذکور به صورت الکترونیکی در سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه ثبت شده و گردش کار و ارجاعات لازم روی آن صورت پذیرفته و نتیجه آن برای فرد درخواست کننده ارسال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، با راه اندازی میز خدمت الکترونیک و با توجه به نوع درخواست، کل گردش کار در این دانشگاه می‌تواند به صورت الکترونیکی صورت پذیرد یا در صورتی که در هریک از مراحل گردش کار مراجعه حضوری فرد متقاضی نیاز باشد، این مورد از طریق پیامک به فرد اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.