روحالله مهدیپناه در گفتوگو با ایسنا، در خصوص علت قطعی دستگاههای شارژ آنلاین منکارت، اظهار کرد: همکاران ما در تلاش هستند که در اولین فرصت و با تمهیدات و رایزنیها، مشکل را برطرف کنند.
مهدیپناه افزود: امیدواریم تا آخرین ساعت اداری امروز بتوانیم شرایط را برای خدماترسانی بهتر کرده و این مشکل را برطرف کنیم.
مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به اینکه «امیدواریم بتوانیم شرایط را بهبود دهیم»، بیان کرد: ترفندها و تمهیداتی در حال انجام است که به شکلی بتوانیم خدمت مطلوب را ارائه کنیم اما این مشکل دیتا سراسری است و همه مردم دچار آن هستند.
وی افزود: به لحاظ ارتباطات زیرساخت از ساعت 23:30 شب گذشته، دچار اختلال در دستگاههای شارژ آنلاین منکارت مشهد هستیم، در سرویسهای آنلاین نیز این اختلال به وجود آمده است.
انتهای پیام
نظرات