• شنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98082516352
  • خبرنگار : 50132

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

اجرای سراسری الکترونیکی شدن پرونده های تلفن ثابت تا پایان سال

مخابرات

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: الکترونیکی شدن پرونده های تلفن ثابت برای تمام مشتریان شرکت مخابرات ایران اعم از حقیقی و حقوقی تا پایان سال آینده به طور کامل، عملیاتی و در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

سیدمجید صدری امروز(25آبان) در این باره، با بیان اینکه فعالیت های مجموعه مخابرات در ابعاد مختلف در جهت ساده سازی فرایندها و تحقق کامل دولت الکترونیک است، اظهار کرد: تمام خدمات ارائه شده به مشتریان در بخش های مختلف، شامل کلیه خدمات در مراکز امور مشتریان و دفاتر خدمات ارتباطی به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به کاغذ انجام خواهد شد.

وی افزود: با تحقق این فرایند، خدمات ارائه شده، حتی بدون نیاز به امضاء و اثر انگشت به راحتی از طریق الکترونیکی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، بیان کرد: مراحل پیاده سازی پرونده الکترونیک در سراسر کشور شامل فازهای مختلفی است، به نحوی که این خدمات در پنج فاز طراحی شده که در فاز اول دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی از مشتریان برای انجام امور مختلف در تمام مراکز امور مشترکین به صورت کامل حذف شده است.

صدری در تشریح هدف این پروژه، ذکر کرد: حذف کاغذ و فرایندهای فیزیکی از فرایندهای فروش و خدمات، چه برای اشخاص حقیقی و چه برای اشخاص حقوقی ، علاوه بر صرفه جوئی قابل توجه در مصرف کاغذ و کمک به حفظ محیط زیست در راستای توسعه پایدار و کاهش تردد، موجب ساده سازی فرایندهای ارائه خدمات به مشتریان خواهد شد. 

وی با اشاره به گستردگی حجم فعالیت الکترونیکی شدن تمام پرونده های تلفن ثابت گفت: در مسیر انجام این خدمت مهم، پرونده های بایگانی شده بسیاری از مشترکین نیز باید تعیین تکلیف شود و بدین منظور اطلاعات لازم در طول مراحل اجرائی کار از مشتریان ذی نفع اخذ خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: الکترونیکی شدن پرونده های تلفن ثابت برای تمام مشتریان شرکت مخابرات ایران اعم از حقیقی و حقوقی تا پایان سال آینده به طور کامل، عملیاتی و در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این خدمت مهم، تمام پرونده های الکترونیکی شده مشتریان، در هر استان وابسته به گستردگی خدمات ، در یک تا سه نقطه تجمیع شده و امکان مدیریت متمرکز و دستیابی سریع به اطلاعات یا تغییر آن برای مشتریان از این طریق بسیار ساده تر از روش کنونی فراهم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه مهم و زیربنائی خدمت رسانی به مشترکین، بیشتر بخش های شرکت مخابرات ایران به ویژه امور مشتریان و حوزه فناوری اطلاعات با هم افزایی کامل، مراحل اجرایی را راهبری و به انجام می رسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.