• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 98091610973
  • منبع : نمایندگی مازندران

مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه (۱۲۹) در مازندران راه‌اندازی شد

مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه (۱۲۹) در مازندران راه‌اندازی شد

ایسنا/مازندران معاون آمار و فناوری اطلاعات مازندران از راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه (۱۲۹) با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای تلفنی، حقوقی و کیفری رایگان در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، محمدعلی کریمی مله گفت: با توجه  به کشوری شدن شماره ۱۲۹ با پشتیبانی  مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه مازندران نیز به استان‌های مشمول طرح پیوست و از تاریخ ۱۲ آذر ماه در استان تلفن گویای ۱۲۹ راه‌اندازی شد.
وی هدف از این اقدام را تسهیل ارتباط مردم با قوه قضاییه اعلام کرد و افزود: ارتباط با کارشناسان حقوقی، محاسبه  مهریه و دریافت برخی از خدمات الکترونیک قضایی از جمله امکانات این تلفن گویا است.
معاون آمار و فناوری اطلاعات مازندران خاطرنشان کرد: مطرح کردن هر گونه انتقاد و پیشنهاد، تقدیر یا انتقاد از کارکنان قوه قضاییه و آشنایی با مطالب حقوقی از دیگر خدماتی  است که از طریق این تلفن گویا می‌توان به آن دست یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha