• شنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98102821439
  • خبرنگار : 30054

مردم قم و کرمان به جمع مشتریان اکالا پیوستند

مردم قم و کرمان به جمع مشتریان اکالا پیوستند

فروشگاه اینترنتی اکالا که پیش از این در شهرهای تهران، کرج و مشهد امکان خرید اینترنتی کالاهای اساسی را برای هموطنان عزیز فراهم کرده بود، این‌بار آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در شهرهای قم و کرمان است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، فروشگاه اینترنتی اکالا با بیش از صدهزار بازدید روزانه یکی از پربازدید ترین سایت های خرید و فروش محصولات سوپرمارکتی در شهرهای تهران، کرج و مشهد است.

اکالا به عنوان یکی از بزرگترین فروشنده آنلاین محصولات سوپرمارکتی در شهرهای تهران، کرج و مشهد با مرغوب ترین کیفیت و نازلترین قیمت، این بار با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر فامیلی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در شهرهای قم و کرمان است.

مشتریان در شهرهای قم و کرمان نیز مانند سایر شهرهایی که پیش از این از خدمات فروشگاه اینترنتی اکالا بهره مند شدند می‌توانند در هر زمان و مکانی و با استفاده از ابزارهای هوشمند در دسترس، از طریق اپلیکیشن اکالا، وب سایت اکالا و یا بصورت تلفنی سفارشات خود را ثبت کنند.

مشتریان اکالا علاوه بر بهره مندی از کالاهایی که پیش از قرار گرفتن در معرض فروش، اصالتشان به تأیید متخصصین کنترل کیفیت درآمده است، از طرح های تخفیفی متنوعی نیز برخوردار می‌شوند.

سوپرمارکت آنلاین اکالا با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر فامیلی تلاش می‌کنند که با ارائه خدمات فروش اینترنتی، در وقت و هزینه مشتریان صرفه جویی کنند و در جهت کاهش ترافیک شهری و متعاقبا کاهش آلودگی هوا نقش آفرینی کنند.

اکالا علاوه بر ارائه روش‌های پرداخت آسان برای مشتریان و عرضه کالاهای اساسی با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت و بهره‌مندی از تخفیفات تعریف شده برای این کالاها، خدمات پس از فروش نیز برای مشتریان درنظر گرفته است که مطابق آن درصورتی که کالای خریداری شده مغایر با نیاز و یا سفارش آن ها باشد، می‌توانند نسبت به مرجوع کردن آن کالا اقدام کنند.

سوپرمارکت آنلاین اکالا علاوه بر طراحی ویترین مناسب، امکان جستجوی آسان کالا، ایجاد فضا جهت درج نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، امکان مقایسه کالاها، در بخش پرسش و پاسخ وب سایت اینترنتی اکالا نیز فضایی را جهت ارتباط مشتریان با واحد پشتیبانی اکالا فراهم کرده است.

این فروشگاه اینترنتی در کنار خدمات عنوان شده، مجله اینترنتی اکالا را در راستای ارتقاء سطح دانش مشتریان در زمینه‌های مختلف منجمله آشپزی و دانش خانواده راه‌اندازی کرده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.