به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، درکنفرانس "تحول دیجیتالی ایران" که با حمایت بانک رفاه برگزار شد، دکتر ویسی گفت: درباره تحول دیجیتال سخن زیاد گفته و نوشته شده اما هر تغییری هزینههایی دارد که باید آن را بپذیریم و محور مهم این تحول در حوزه بانکی، شناخت مشتری است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز داریم تا بتوانیم آن را به دانش تبدیل کنیم.
ویسی افزود: برای این که از دادهها به دانش برسیم، نیاز به تحلیل داریم و تا زمانی که زیرساخت این تحلیل را ایجاد نکنیم هیچ تحلیلگری نمیتواند از دادهها استفاده کند.
دبیر کنفرانس تحول دیجیتالی به کمبود داده اشاره کرد و گفت: کیفیت یادگیری اکنون به بلوغ خوبی در دنیا رسیده، اما ما از یادگیری عمیق استفاده نمیکنیم، چرا که کمبود داده داریم و نمیتوانیم دست به تحلیل بزنیم.
ویسی افزود: سازمانها باید به سوی یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و کاربردهای آن بروند تا خروجی بهتری از این راه شکل بگیرد.
این کنفرانس با حمایت مرکز نوآوری بانک رفاه (رفاتک) در حوزه تحولات دیجیتالی، ۲۴ و ۲۵ دی ماه سال جاری با حضور استادان و کارشناسان این حوزه که به ارائه مقاله پرداختند در هتل همای تهران برگزار شد.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات