به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مپ، انتخاب خرید آنلاین برای هرکدام از ما دلایل گوناگونی دارد، مانند:
کمبود وقت!
حق انتخاب!
هزینه کمتر!
در دسترس بودن!
دقت بیشتر!
درست است که فروشگاههای آنلاین آسایش را برای مشتریانشان به ارمغان آوردهاند، اما مواردی هم هستند که باعث میشوند، تجربه ناخوشایندی را برای برخی مشتریان در برداشته باشند. صاحبان فروشگاه آنلاین در خدماتدهی و پشتیبانی تحویل توزیع و تعویض کالاها با مسائلی دست و پنجه نرم میکنند که بیشتر مواقع از دید مشتریان پنهان میماند.
آمادهسازی کالاها از انبار، ارسال و توزیع آنها به نقاط مختلف شهر و کشور کار سادهای نیست؛ زیرا زمانبندی ارسال، در بازههای درخواستی مشتریان میبایست صورت پذیرد و همچنین ناوگان توزیع و ساعتهای حملونقل بنا به ظرفیت وسایل نقلیه، باید مورد توجه قرار گیرد. در این میان یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار روی فرآیندهای ارسال، تحویل و حتی دریافت مرجوعی، دسترسی به آدرس صحیح و دقیق مشتریان میباشد. اگر آدرس ثبت شده از دقت کافی برخوردار نباشد، مشکلات فراوانی مانند تأخیر در تحویل، افزایش هزینه ارسال، بازگشت مرسوله و حتی اختلال در برنامهریزی توزیع رخ خواهد داد.
راهکار مپ برای فروشگاههای آنلاین پایانی است بر این مشکلات. از این پس شما قادر خواهید بود تا آدرس مشتریان را با دقت بسیار بالا دریافت و ذخیره کنید تا برای برنامهریزی توزیع، ارسال و تحویل کالا با مشکل مواجه نشوید. این راهکار که با استفاده از سرویسهای زیرساخت نقشه مپ طراحی و اجرا شده، به کمک سرویسهایی همچون آدرسیابی، جستجو و کدپستی، آدرس و مختصات دقیق مشتری را ثبت و برای استفاده مجدد ذخیرهسازی میکند.
دیگر با خیال راحت به فکر ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود باشید و چالش ثبت آدرس دقیق رو به راهکار جدید و قدرتمند مپ بسپارید.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات