۱۳۹۹-۰۱-۰۹ | ۱۳:۴۸
پزشک گلستانی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

پزشک گلستانی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

گلستان (ایسنا) - دکتر عبدالله عباسی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داد.

دکتر عباسی که متخصص بیماری‌های عفونی بود، از همان روزهای نخست شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان گلستان در کنار دیگر کادر پزشکی و پرستاری در خط مقدم مقابله با این ویروس حضور داشت.

بعد از مدتی وی به ویروس کرونا مبتلا شد و بعد از آن به دلیل وخامت حالش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان صیاد شیرازی گرگان بستری بود تا اینکه امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی از روسای سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان بود.

به گزارش ایسنا، این نخستین کادر پزشکی در گلستان است که در راه مقابله با ویروس کرونا به شهادت رسیده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها