• یکشنبه / ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99011004727
  • منبع : نمایندگی مرکزی

یک مسئول در توانیر:

افزایش خدمات الکترونیکی شرکت‌های توزیع برق، گامی در راستای پیشگیری از شیوع کروناست

افزایش خدمات الکترونیکی شرکت‌های توزیع برق، گامی در راستای پیشگیری از شیوع کروناست

ایسنا/مرکزی تاکید معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بر ضرورت استقرار کامل میز خدمت الکترونیکی در شرکت های توزیع برق سراسر کشور تاکید کرد و گفت: این اقدام می تواند به کنترل شیوع کرونا کمک کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی توزیع برق استان مرکزی، غلامعلی رخشانی مهر که در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای معاونان شرکت توزیع برق استان شرکت کرده بود، ایجاد زیرساخت توزیع صورتحساب برق به صورت الکترونیکی( قبض سبز) از مهرماه سال 98 را از جمله اقدامات موثر و ارزنده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد.

وی در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات توزیع برق استان مرکزی در توسعه دولت الکترونیک بیان کرد: توسعه خدمات دولت الکترونیک تاثیر بسزایی در افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش ترددهای غیرضروری دارد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان اینکه "دیجیتالی سازی" با "الکترونیکی کردن" متفاوت است، افزود: محیط دیجیتال، همان محیط آنلاین و الکترونیکی نیست بلکه محیط دیجیتال، تلفیقی از منابع آنلاین (فناوری اطلاعات) و آفلاین (فیزیکی) در راستای ساخت تجربه‌ای جدید برای ذینفعان بیرونی مشتریان و داخلی سازمان است.

رخشانی مهر ایجاد زیرساخت توزیع صورتحساب برق به صورت الکترونیکی قبض سبز از مهرماه سال 98 را یکی از اقدامات موثر و ارزنده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: قرائت لوازم اندازه گیری مشترکین برای جلوگیری از تجمیع صورتحساب و ایجاد مشکلات برای مشترکین در سنوات آتی و شناسایی رشد مشترکین بویژه در مناطق گرمسیر برای برنامه ریزی بهتر پیک تابستان ضروری است.

در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز با بیان اینکه به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمت، امکان پاسخگویی در منزل ( Home Agent ) ایجاد شده است، افزود: در زمان های بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد، می توان با این قابلیت تعداد اپراتورهای پاسخگو را افزایش داد .

اله داد بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری از طریق سایت شرکت www. mpedc. ir ، تلفن121، سامانه پیامکی پیک 10001000121، پرداخت صورتحساب از طریق تماس با 1521 و اپلیکیشن همراه برق و... کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین با هدف گسترش دولت الکترونیک و به منظور تسهیل و تسریع ارتباطات مردمی بویژه در شرایط حساس کنونی به دلیل پیشگیری از توسعه ویروس کرونا، امکان ارتباط و تماس تصویری مدیران ارشد شرکت با مردم ایجاد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.