• چهارشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۳:۲۶
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 99012011560
  • خبرنگار : 71616

/پویش رعایت فاصله اجتماعی/

خودروسازان گروه سایپا لوگوی خود را تغییر دادند

خودروسازان گروه سایپا لوگوی خود را تغییر دادند

سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌های تجاری خود را تغییر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایپانیوز، این شرکت ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.

این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و ... پیشگام آن بوده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۰ ۲۳:۵۹

امیدوارم به جای این عوامفریبی واقعا مردمی و بین المللی فکر کنند علی الخصوص بلاتکلیفی و سرگردانی بابت ساخت را های پیش فروش شده در مردم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۱ ۰۸:۱۹

شما اگه واقعا به فکر جان انسانها هستید کیفیت خوردو هاتون رو بیشتر کنید آمار تلفات جاده ای قابل مقایسه با ویروس کرونا نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۱ ۱۰:۲۱

بجای این کارها باید زمینه فکری مدیران در تولید را عوض کرد تا محصولات کمی بدرد بخور تولید شود.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۱ ۱۱:۲۸

سلام لازم نکرده ژست نگرانی سلامتی مردم را بگیرند برن یک فکری برای محصولات بی کیفیت تولیدی که سالیانه باعث مرگ هزاران هم وطن میشوند باشند یک مشت مافیا با جان و مال مردم بازی میکنند