هادی زارعی افزود: پرسنل عمرانی در اکثر موارد عملیات اصلاح آسفالت معابر در حین آسفالت تراشی یا موج برداری متوجه زیر سازی نامناسب میشوند و ناگزیر به انجام زیرسازی مجدد هستند که این امر سبب روند طولانی شدن یک پروژه آسفالت می شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، وی با اشاره به آغاز کار عمرانی شهرداری اظهارکرد: در این راستا با توجه به اهمیت ترمیم و آسفالت معابر به عنوان یک اولویت اصلی به این مقوله توجه ویژه ای میشود.
زارعی افزود: در حال حاضر آسفالت بسیاری از معابر خراب شده و اگر رسیدگی نشود در چند سال آینده باید هزینه چند برابری برای ترمیم آسفالت آنها داشته باشیم.
وی ادامه داد: به همین دلیل تمام همت شهرداری بجنورد در نیمه اول سال جاری به عنوان اولویت اول توجه به بحث آسفالت است و تلاش خواهیم کرد با انجام کار دقیق و فنی از دوباری کاری و حیف میل منابع مالی پرهیز شود.
شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: در این راستا بر اساس بودجه پیشنهادی عمرانی بیشترین سهم بودجه این نهاد بخش ترمیم و آسفالت معابر به خود اختصاص داده است.
وی ترمیم پیاده روهای سطح شهر را در اولویت بعدی دانست و گفت: همچنین تجهیز پارک ها، جوی و جدول گذاری، توجه به مبلمان شهری و پارکها، احداث پیاده رو، خرید تجهیزات ترافیکی و نصب چراغ های راهنمایی نیز در اولویت های بعدی این نهاد قرار دارد.
زارعی یادآور شد: بر اساس برنامه شهرداری بجنورد امسال تمام توان خود را به کار می بندیم تا در صورتی که شرایط آب و هوایی اجازه دهد در راستای نوسازی و زیباسازی شهر اقدام شود.
شهر بجنورد ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام
نظرات