• چهارشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 99042519080
  • منبع : وزارت بهداشت و درمان

معرفی برگزیدگان "آموزش علوم پزشکی" و "جشنواره دانشجویی ایده‌های نوآورانه"

معرفی برگزیدگان "آموزش علوم پزشکی" و "جشنواره دانشجویی ایده‌های نوآورانه"

اختتامیه بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه ی آموزشی که به صورت کاملا مجازی برگزار شده بود، در راستای مقابله با ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، اسامی برگزیدگان بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی به شرح ذیل است:

رتبه برتر پایان نامه ی مقطع دکترا به نسرین خواجه علی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای ارائه ی پایان نامه ای با عنوان تدوین نظام جامع مدیریت افت تحصیلی در حوزه آموزش علوم پزشکی اختصاص یافت.

رتبه برتر مقطع کارشناسی ارشد نیز توسط هادی حامدفر از دانشگاه علوم پزشکی تبریز با پایان نامه ای تحت عنوان طراحی و روانسنجی ابزار خودارزیابی مهارت بازاندیشی برای دانشجویان علوم پزشکی کسب شد.

مریم علیزاده از دانشگاه علوم پزشکی تهران با سخنرانی در حوزه تاثیر بازاندیشی و بازخورد بر رهبری اشتراکی و کیفیت تصمیم گیری در تیم های یادگیری دانشجویان پزشکی، عنوان سخنرانی کوتاه برگزیده را از آن خود کرد.

دکتر کامران میرزایی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با عنوان پوستر میزان رعایت مولفه های اخلاق حرفه ای آموزش بالینی در اساتید بالینی از دیدگاه دانشجویان  پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به عنوان برگزیده ی بخش پوسترهای تماتیک معرفی شد.

عنوان کارگاه برگزیده پیش از همایش نیز به دکتر علی اصغر حیات از دانشگاه علوم پزشکی شیراز  برای روایی سازی در تحقیقات آموزش پزشکی تقدیم شد.  

برگزیدگان دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی:

رتبه اول این جشنواره در حیطه ی طراحی و تولید محصولات آموزشی به ایده ی بازی هوشمند شبیه سازی طبابت که توسط محمدرضا گنج دانش، نگار سادات احمدی، الهام دانش پرور و رضا حسینی دولاما از دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه شد اختصاص یافت.

در حیطه یاددهی و یادگیری، احمد علینقی لنگری، عاطفه پاینده، نازنین شهابی نژاد و ژاله نجفی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان  با ارائه ی ایده ی طراحی بازی اتاق فرار جهت آموزش مبتنی بر  Gamification دانش پزشکی برای دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی، موفق به کسب رتبه دوم شدند .

رتبه سوم به نگاره صالح آبادی، هستی هدایتی زاده و رضا بهفر از دانشکده دندانپزشکی ساری  برای طراحی اپلیکیشن آموزش آنلاین و تقویت مهارتهای عملی دانشجویان دندانپزشکی در حیطه ی یادگیری الکترونیکی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، عنوان ارائه برتر این جشنواره نیز در حیطه ی مدیریت و راهبری آموزشی به عماد یگانه خراسانی، حدیث عنایتی و خیرالنساء رمضان زاده برای ایده ی سامانه منتورینگ کشوری(سمک): سامانه ای برای ارتباط دانشجویان و اساتید در سطح کشور تقدیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.