• چهارشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98062009806
  • خبرنگار : 30054

رابطه ارزشمند الکسا و خرید رپورتاژ آگهی

رپرتاژ

به باور بسیار از کارشناسان سئو و بازاریابی شاید رتبه یک سایت در الکسا فاکتور تعیین‌کننده‌ای در میزان اعتبار آن نباشد اما الکسا ابزاری است که می‌تواند شما را در انتخاب یک رسانه برای سفارش و خرید رپورتاژ آگهی یاری دهد.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌ شده است.

به گزارش ایسنا، اطلاعات یک وب‌سایت در الکسا می‌تواند به‌صورت حدودی به شما نشان دهد که آن وب‌سایت تا چه میزان مطرح است و شما می‌تواند با استفاده از آن گزینه‌های مورد نظرتان را با یکدیگر بررسی و مقایسه کنید و نتیجه مورد قبول را به دست آورید.

برای کسب اطلاعات الکسا کافی است وارد سایت www.alexa.com/siteinfo شوید و آدرس سایت مورد نظر را وارد کنید. با این کار اطلاعاتی برای شما به نمایش درمی‌آید که به ترتیب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اولین چیزی که در این اطلاعات حائز اهمیت است، رتبه وب‌سایت در ایران است که نشان‌دهنده میزان بازدید آن توسط کاربران در موقعیت جغرافیایی ایران است. هر چقدر این عدد پایین‌تر باشد، نشان می‌دهد که سایت مورد نظر مطرح‌تر است و دارای بازدیدکنندگان بیشتری است.

اگر در صفحه کمی پایین‌تر بیایید اطلاعات دیگری نیز برایتان به نمایش درمی‌آید. وارد بخش Search Analytics شوید تا اطلاعات کاربردی را به دست بیاورید. در این بخش می‌توانید کلیدواژه‌هایی که کاربران با جستجو در گوگل به سایت مورد نظر ارجاع داده‌ شده‌اند را ببینید و دریابید که کاربران این وب‌سایت چقدر با کسب‌وکار شما در ارتباط هستند.

در بخش Traffic Search می‌توانید به‌صورت حدودی ببینید که چه میزان از کاربران وب‌سایت از طریق جستجوی در گوگل به آن وارد می‌شوند. هرچقدر این درصد بالاتر باشد نشان می‌دهد که وب‌سایت بیشتر مورد اعتماد گوگل است و این غول جستجوی اینترنتی آن را به کاربران بیشتری پیشنهاد می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید یکی از فاکتورهای تأثیرگذار در انتشار رپورتاژ آگهی برای کسب‌وکار شما، قدرت بک لینک‌هایی است که از سایت ناشر به وب‌سایت شما ارجاع داده می‌شود. هرچقدر این بک لینک‌ها از اعتبار و قدرت بالاتری برخوردار باشند، کاربران بیشتری به وب‌سایت شما هدایت می‌شوند و نرخ تبدیل آن‌ها به مشتریان واقعی نیز بیشتر خواهد بود. ازاین‌رو، باید همواره گزینه‌های تعیین اعتبار یک وب‌سایت را برای انتخاب آن به‌عنوان سایت پذیرنده رپورتاژ آگهی در نظر بگیرید.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.