همانطور که میدانید بسیاری از وبسایتها خود را بهعنوان ناشر رپورتاژ آگهی معرفی میکنند و در تلاشاند تا با عرضه پیشنهادهای خوب و عالی مشتریان را به سمت خود جذب کنند.
این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسبوکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، در انتخاب رسانه موردنظر برای خرید رپورتاژ آگهی باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه برایتان حاصل شود. اگر رپورتاژ آگهی در زمان مناسب و در رسانه معتبر منتشر شود میتواند تأثیر شگفتانگیزی بر میزان فروش محصول و خدمات شما داشته باشد.
همهچیز به انتخاب شما بستگی دارد
صحبت از رسانه معتبر به میان آمد و جالب است بدانید که همهچیز به این اعتبار بستگی دارد. بیتردید اگر یک سرآشپز، رستورانی را به ما پیشنهاد بدهد نسبت به کسی که سررشتهای از غذا و نوشیدنی ندارد، بیشتر به وی اعتماد میکنید. چرا که حرف و پیشنهاد وی برای ما اعتبار بیشتری دارد. درست مانند همین، اگر یک رسانه معتبر که بازدید بالایی دارد و کاربران بهصورت ثابت به آن مراجعه میکنند، شما را بهعنوان گزینه مناسب به کاربرانش پیشنهاد دهد، ابتدا رضایت و اعتماد گوگل را جلب کرده و سپس اعتماد کاربران را به همراه خواهد داشت.
بهطور حتم با کمی جستجو در فضای اینترنت با انبوهی از گزینههای پیشنهادی برای خرید رپورتاژ آگهی روبهرو میشوید؛ اما بهتر است با کمی هوش و درایت این گزینهها را با یکدیگر مقایسه کنید. نکته کاربردی در این مسیر میزان اعتمادی است که برندهای معتبر به یک رسانه دارند. سایر برندهایی که در هر رسانه رپورتاژ آگهی منتشر کردهاند را بررسی کنید و ببینید که هر رسانه چه تعداد رپورتاژ آگهی از برندهای معتبر در روز منتشر میکند. نکته بعدی میزان اثربخش بودن رپورتاژ آگهی برای برندها است، با جستجوی کلیدواژههای مورد نظر ببینید که آن برند چگونه در مدتزمان کوتاهی توانسته بهواسطه رپورتاژ آگهی به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برسد.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیهبر ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات