• یکشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401050906454
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

همه محورهای مواصلاتی قوچان پس از وقوع سیل باز است

همه محورهای مواصلاتی قوچان پس از وقوع سیل باز است
عکس از آرشیو است

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان گفت: به دلیل بارندگی شدید در بعد از ظهر روز گذشته، هشتم مرداد، وقوع سیلاب در چندین روستا از جمله بردر و اینچه‌ها از توابع بخش باجگیران شهرستان قوچان گزارش‌ شده اما این حادثه خسارت زیادی در پی نداشته است.

عباسعلی صفایی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: عبور سیل از مسیر جاده روستای بردر منجر به رسوب‌گذاری در این محور مواصلاتی شده که با استقرار اکیپ‌های مدیریت بحران مشکل عبور و مرور در این منطقه برطرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی شهرستان قوچان باز است، گفت: با توجه به اینکه برای ساعات پیش رو هشدار قرمز هواشناسی صادر شده، تمام نیروها در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت وقوع مشکل اکیپ‌های امدادی در سریع‌ترین زمان در منطقه حضور پیدا کنند و از این بابت جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

صفایی اظهار کرد: از تمام شهروندان و مسافران درخواست می‌شود علاوه بر دوری از بستر رودخانه‌ها، از رفت و آمد به مناطق کوهستانی و ارتفاعات به دلیل امکان وقوع رعد و برق خودداری کرده و تا ۴۸ ساعت آینده از سفر به روستاهای گردشگری شهرستان قوچان نیز پرهیز کنند.

همچنین ابوالفضل فاضلی حق‌پناه، شهردار قوچان، با اشاره به آب‌گرفتگی برخی نواحی شهر قوچان که در مسیر رودخانه فصلی موسوم به قره‌جو واقع است، به ایسنا گفت: در حال حاضر آب فروکش کرده و خسارت خاصی تا این لحظه گزارش نشده است.

فرونشست در محور مواصلاتی فاروج به قوچان

جواد جعفری تیتکانلو، رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان قوچان نیز در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: بر اثر وقوع بارندگی شدید در محور فاروج به قوچان در محدوده تالار زرین با آب‌گرفتگی در سطح جاده و میزان اندکی فرونشست مواجه شدیم که همین موضوع باعث کندی تردد در این مسیر شد اما با تلاش اداره راهداران شهرستان و پایان یافتن بارندگی، آب فروکش کرد و در حال حاضر در این محور هم تردد بدون مشکل برقرار است.

وی افزود: در حال حاضر در محورهای اصلی شهرستان مشکلی وجود ندارد. با توجه به بروز مشکل در خطوط ارتباطی همراه اول تا کنون هیچ مشکلی از محورهای روستایی شهرستان گزارش نشده است.

جعفری تصریح کرد: بیشتر بارندگی در منطقه شمال شهرستان از جمله بخش‌های قوچان عتیق و باجگیران رخ داده و از همین روی در سایر بخش‌های شهرستان با مشکلی روبه‌رو نبوده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha