• پنجشنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401063122617
  • منبع : نمایندگی قزوین

دادستان قزوین: مراقب باشید فرزندانتان فریب دشمن را نخورند

دادستان قزوین: مراقب باشید فرزندانتان فریب دشمن را نخورند

ایسنا/قزوین داستان قزوین از خانواده‌ها خواست تا مراقب فرزندان خود در برابر فریب دشمنان باشند و گفت: حساب مردم و جوانان از اغتشاشگران جداست اما لازم است تا خانواده‌ها و جوانان بدانند که همراهی با اغتشاشگران و ایجاد نا امنی در جامعه تبعات جدی برای آن‌ها خواهد داشت.

حسین رجبی با اشاره به اعتراضات غیرقانونی که شب گذشته در تعدادی از خیابان‌های شهر قزوین صورت گرفت، اظهار کرد: موضوع در گذشت «مهسا امینی» با توجه به دستور رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه در حال بررسی بوده و قطعاً با خاطیان این امر بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی ضمن دلجویی از خانواده مرحومه «مهسا امینی» گفت: متأسفانه تعدادی از جوانان فریب تبلیغات و فراخوان دشمنان همیشگی جمهوری اسلامی ایران را خورده و با بی‌توجهی به قوانین موجود کشور شب گذشته در شهر قزوین به برهم زدن نظم و امنیت، آتش زدن اموال عمومی و خصوصی و درگیری با نیروی انتظامی پرداختند.

این مسئول اضافه کرد: در اعتراضات شب گذشته تعدادی اغتشاشگر که با آتش زدن اموال عمومی، قصد ایجاد نا امنی در جامعه را داشتند، دستگیر و با صدور قرار موقت، بازداشت و روانه زندان شدند.

وی ضمن هشدار به خانواده‌ها اعلام کرد: افرادی که در درگیری‌های شب گذشته دستگیر شدند نوجوانان و جوانانی بودند که فریب دشمنان را خورده‌اند، اما طبق قوانین جاری کشور و درخواست‌های متعدد شهروندان و کسبه، ما موظف به برخورد با مخلان امنیت جامعه هستیم.

رجبی تصریح کرد: حساب مردم و جوانان از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جامعه جداست اما لازم است تا خانواده‌ها و جوانان بدانند که همراهی با اغتشاشگران و ایجاد نا امنی در جامعه تبعات جدی برای آن‌ها خواهد داشت.

بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، دادستان قزوین در پایان گفت: ما اجازه نخواهیم داد عده معدودی با ایجاد هرج و مرج در جامعه و سوءاستفاده از احساسات مردم، باعث ناامنی در جامعه شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha