• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403032617232
  • خبرنگار : 50060

معرفی رؤسای ستاد انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوی در قزوین

معرفی رؤسای ستاد انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوی در قزوین

ایسنا/قزوین رؤسای ستاد انتخاباتی کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوی در استان قزوین معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، پس از اعلام نظر شورای نگهبان و انتشار لیست نهایی نفرات تأیید صلاحیت شده، تب انتخابات در کشور و البته در استان قزوین داغ شده است، جلسات و محافل سیاسی تشکیل و مباحث مطرح شده به صورت خبر و تصویر در این جلسات در فضای مجازی منتشر می‌شود.

بر اساس نظر شورای نگهبان «مسعود پزشکیان»، «مصطفی پورمحمدی»، «سعید جلیلی»، «علیرضا زاکانی»، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» و «محمدباقر قالیباف» به عنوان نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری معرفی شدند.

عضوگیری ستادهای انتخاباتی کاندیداها آغاز شده و رؤسای ستادهای مرکزی انتخاباتی در حال رایزنی برای انتخاب رؤسای ستادهای انتخاباتی در استان‌ها هستند.

بر اساس اخبار واصله «محمد علیخانی» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در استان قزوین منصوب شده و فعالیت‌های انتخاباتی خود را در حمایت از پزشکیان آغاز کرده و در این راستا ستادهای شهرستانی این کاندیدا نیز افتتاح شده است.

همراهی «عباس بیگدلی»، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با «سعید جلیلی» هنگام ثبت‌نام در وزارت کشور، بازار شایعات را داغ کرد و در نهایت وی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان قزوین معرفی شد.

بر اساس اخبار رسیده «حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی» نیز به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قزوین معرفی و در این راستا «حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود عرب» نیز به عنوان قائم مقام ستاد منصوب شده است.

براساس اخبار غیررسمی «مصطفی پورمحمدی» که مورد حمایت شورای وحدت است به زودی «هادی عباسی» را به عنوان رئیس ستاد استانی خود در قزوین معرفی خواهد کرد و به احتمال زیاد «ابراهیم اسدی» نیز رئیس ستاد «علیرضا زاکانی» در قزوین است و فقط «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» هنوز فردی را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی در استان قزوین معرفی نکرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha