• سه‌شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401060806560
  • خبرنگار : 50553

درخشش دانشگاه فرهنگیان قزوین در طرح کمک‌های مؤمنانه

درخشش دانشگاه فرهنگیان قزوین در طرح کمک‌های مؤمنانه

ایسنا/قزوین رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: تاکنون ۱۱ مرحله کمک مؤمنانه توسط اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان به مناطق آسیب‌پذیر انجام‌شده است.

حمیدرضا مشهدی در آیین افتتاحیه مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه فرهنگیان که هشتم شهریور ۱۴۰۱ در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دوره ریاست جمهوری شهید رجایی فقط ۲۹ روز بود اما مهم‌ترین درسی که می‌توانیم از زندگی این شهید بگیریم، این است که در دوره یک‌ماهه هم می‌شود به‌گونه‌ای به مردم خدمت کرد که سال‌ها نامداری در برداشته باشد. 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین تأکید کرد: تاکنون ۱۱ مرحله کمک مؤمنانه توسط اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان به مناطق آسیب‌پذیر انجام‌شده است.

وی تأکید کرد: طی ۲ سال گذشته، دانشگاه فرهنگیان قزوین جزو اولین دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری بود که توانست ۲ روز پس از شیوع اولیه ویروس کرونا در کشور  و تعطیلی دانشگاه‌ها کلاس‌های آموزشی خود را به‌صورت مجازی برگزار کند.

این مسئول بیان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، تولید ماسک با همت جهادی فرهنگیان آغاز شد و حتی این افراد در لحظات تحویل سال نیز با ۱۱ چرخ‌خیاطی مشغول دوخت ماسک بودند تا به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در ۷ نوبت طرح جهادی خود را اجرایی کردند و پس از شناسایی ۵ هزار دانش‌آموز ۱۵۰ دانشجو از قزوین برای آموزش به دانش آموزان به مناطق محروم اعزام شدند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا که هیچ دانشگاهی نمی‌پذیرفت تزریق واکسیناسیون در آن محل برگزار شود اما دانشگاه فرهنگیان با استقبال به مرکز تزریق  واکسیناسیون تبدیل شد و بالغ‌بر ۱۸۰ هزار شهروند قزوینی در دانشگاه فرهنگیان واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان برای تحصیل در دیگر دانشگاه‌های کشور پذیرفته شده‌اند و در این حوزه نیز خوش درخشیده‌ایم.

مشهدی در پایان گفت: اعضای علمی دانشگاه فرهنگیان قزوین نسبت به گذشته به میزان هفت برابر افزایش‌یافته است و این موضوع اتفاقات خوبی را بری جامعه رقم خواهد زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha