• سه‌شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99042418165
  • منبع : نمایندگی قزوین

اعتراض رسانه‌های برخط قزوین به تبعیض میان رسانه‌ها

اعتراض رسانه‌های برخط قزوین به تبعیض میان رسانه‌ها

ایسنا/قزوین مدیران جمعی از رسانه‌های برخط استان قزوین، در نامه‌ای خطاب به رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین، نسبت به تبعیض در میان رسانه‌ها و ایجاد تک‌صدایی توسط استانداری قزوین اعتراض کردند.

مدیران جمعی از رسانه‌های برخط استان قزوین در نامه‌ای به منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان، نسبت به تبعیض در میان رسانه‌ها به‌ویژه در سفرهای اخیر برخی مقامات کشوری به قزوین و خطر ایجاد تک‌صدایی هشدار دادند.

در این نامه که به امضای سردبیران و مدیران خبرگزاری‌های فارس، تسنیم، ایسنا، ایکنا، تابناک و پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین رسیده است؛ مدیران رسانه‌های برخط به عدم برقرار عدالت رسانه‌ای توسط استانداری قزوین اعتراض کردند و خواهان برقرار عدالت بین رسانه‌ها شدند.

در متن این نامه آمده است: متأسفانه از سال‌های گذشته، در سفر مقامات کشوری و نیز برنامه‌های دارای ارزش فوق‌العاده خبری، گاه با ایجاد محدودیت برای رسانه‌ها و تنها دعوت از چند رسانه خاص روبرو بوده‌ایم.

بعد از شیوع کرونا باوجوداینکه رسانه‌های برخط و خبرگزاری‌ها تمام تلاش خود را برای آگاه‌سازی انجام دادند، متأسفانه همچنان در محدودیت‌های اعمال‌شده کرونایی، همراهی و حضور در برنامه‌های مهم فیلتر شده و همواره این محدودیت شامل رسانه‌های متفاوتی در استان می‌شد، درحالی‌که بدون استثناء در تمامی برنامه‌ها نام چند رسانه به چشم می‌خورد که هرگز نه‌تنها دچار محدودیت نشدند، بلکه امکان حضور آن‌ها در تمامی برنامه‌ها فراهم بود.

مدیران رسانه‌های برخط قزوین در این نامه آورده‌اند: اعتراض شدید خود را نسبت به ادامه این رویه، تبعیض در حق رسانه‌های شریف استان و ایجاد رانت خبری به نفع رسانه‌هایی خاص اعلام می‌کنیم و نسبت به وضعیت تک‌صدایی در چنین برنامه‌هایی هشدار می‌دهیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha