• چهارشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400020100534
  • منبع : نمایندگی همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی

توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای دوباره طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان همدان خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان در قالب این طرح در دو نوبت اجرای رزمایش کمک های مؤمنانه را خواهیم داشت. 

سرهنگ علی بقایی اظهار کرد: در سپاه ناحیه همدان همزمان با سراسر کشور، مرحله نخستین طرح شهید سلیمانی را از آذرماه سال گذشته با همکاری شبکه بهداشت آغاز و بسیجیان شرکت کننده در این طرح‌ را در تیم های نظارتی حمایتی و مراقبتی سازماندهی کردیم که تیم های مراقبتی در پایگاه های بهداشت، خانه های سلامت و مراکز درمانی مستقر شدند.

وی افزود: تیم های نظارتی با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی نظارت ها را بر مراکز و اجتماعات انجام دادند و تیم های حمایتی نیز در قالب گروه های جهادی و بسته های کمک مؤمنانه فعالیت داشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سپاه ناحیه همدان، فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اوج گیری ویروس کرونا در سطح شهرستان و استان این تیم ها یک بار دیگر کار خود را آغاز کرده اند و با قوت در حال اجرای مأموریت های خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم همکاری‌های لازم را با این تیم ها داشته باشند و همچنین مراقبت های لازم را انجام دهند، از اجتماعات و دورهمی ها پرهیز کنند تا به زودی زود کشور ما از بیماری همه گیر کرونا خلاصی یابد. 

بقایی گفت: درخواست دیگر ما این است که به جهت ممنوعیت هایی که امسال وجود دارد و امکان افطاری دادن نیست، مردم با نیت خیرخواهانه کمک‌های خالصانه خود را در اختیار گروه های جهادی و مجموعه پایگاه های بسیج قرار دهند تا به نیت بانیان، کمک‌های مؤمنانه را تهیه و بین افراد نیازمند توزیع کنیم.

وی مطرح کرد: در سال گذشته بیش از  ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کردیم و امسال نیز همین برنامه را خواهیم داشت و تاکنون ۱۴۶۰ بسته تهیه و توزیع شده و درنظر داریم در نیمه ماه مبارک رمضان، همزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و عید سعید فطر این برنامه را داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha