۱۴۰۰-۰۲-۲۵ | ۱۴:۰۷
منبع: نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد
آتش سوزی در ۲ نقطه شهرستان باشت/استمداد کمک

فرماندار خبر داد

آتش سوزی در ۲ نقطه شهرستان باشت/استمداد کمک

کهگیلویه و بویراحمد (ایسنا) - فرماندار شهرستان باشت از وقوع آتش سوزی در دو نقطه از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.

«سیدمسعود حسینی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: آتش سوزی جنگلهای منطقه لار باشت که از عصر پنجشنبه شروع شده همچنان ادامه دارد و حدود ۷۰ نیروی مختلف در حال مهار آتش سوزی هستند و ۳۰ نیروی دیگر در حال اعزام به محل آتش سوزی برای کمک به خاموش کردن آتش هستند.

وی اظهارکرد: از همه کسانی که می توانند به مهار آتش کمک کنند تقااضی کمک داریم.

فرماندار شهرستان باشت خاطرنشان کرد: از دیروز جمعه آتش سوزی جنگلها و مراتع استان فارس همجوار با این شهرستان شروع شده بود که از امروز به جنگلهای منطقه پیچاب شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد سرایت کرده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها