• سه‌شنبه / ۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1400070603714
  • خبرنگار : 71038

وزارت خارجه اعلام کرد:

پاسخگویی به سوالات و درخواست های هموطنان در حوزه امور کنسولی در سامانه «پرسش»

پاسخگویی به سوالات و درخواست های هموطنان در حوزه امور کنسولی در سامانه «پرسش»

روابط عمومی وزارت امور خارجه، اعلام کرد: « سامانه پاسخگوئی به پرسش های ایرانیان خارج از کشور» موسوم به «سامانه پرسش»آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های هموطنان در داخل و خارج از کشور در حوزه امور کنسولی است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای در این زمینه توضیح داد: «سامانه پاسخگوئی به پرسش های ایرانیان خارج از کشور» موسوم به «سامانه پرسش» به منظور رفع و رجوع مشکلات هموطنان مقیم خارج از کشور به صورت چت آفلاین یا تیکتینگ زیر نظر دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در حال فعالیت بوده و آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های هموطنان عزیز در داخل و خارج از کشور  در حوزه امور کنسولی شامل: صدور گذرنامه در خارج ازکشور، روادید، حمایت های قضائی و کنسولی(امور زندانیان خارج کشور)، امور مشمولین خارج از کشور، سجلات و احوال شخصیه، امور دانشجوئی خارج از کشور، تایید اسناد و... می باشد.

آدرس لینک سامانه پرسش به شرح زیر است:

http://porsesh.mfa.ir

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.