• شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401022415986
  • منبع : نمایندگی سمنان

تامین نیروی دندانپزشک و درمانگر متخصص در مراکز درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی استان

 تامین نیروی دندانپزشک و درمانگر متخصص در مراکز درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی استان

ایسنا/سمنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان از برنامه‌ریزی برای تامین نیروی درمانگر متخصص و دندانپزشک در مراکز درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی استان خبر داد.

دکتر محمدکاظم امیدیان سرپرست مدیریت درمان استان در جلسه نظارت بر درمان مستقیم استان با اعلام آمار بخش سرپائی در تامین اجتماعی استان اظهار کرد: تعداد کل خدمت سرپائی ارائه شده در سال گذشته به میزان 23 درصد نسبت به سال 1399 افزایش داشته است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از یک میلیون و 160 هزار بار ویزیت توسط پزشکان عمومی و متخصص در مراکز درمانی استان ثبت که از این تعداد برای 944 هزار مراجعه کننده 3 میلیون و 160 هزار قلم دارو تجویز شده است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به مشکلات موجود در جهت تامین نیروی درمانگر متخصص و همچنین دندانپزشک بیان داشت: علیرغم کاستی های موجود بیش از 38 هزار خدمت دندانپزشکی، 330 هزار مورد آزمایش، 4 هزار و 300 خدمت فیزیوتراپی، 2750 جلسه دیالیز و 38 هزار خدمت مامایی به بیمه شدگان هم استانی ارائه شده است.

وی با اشاره به لزوم حفظ منزلت و جایگاه بیمه شدگان خصوصا بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: علاوه بر ارائه رایگان خدمات در مراکز ملکی سازمان، اجرای طرح حمایت مالی بیمه شدگان در مراجعه به مراکز دانشگاهی نیز اقدام بسیار ارزشمندی به جهت رعایت عدالت و سهولت در دسترسی بیمه شدگان به خدمات تخصصی بوده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی و پشتیبانی مراکز درمانی در خدمت رسانی به بیماران اضافه کرد: متاسفانه شرایط کرونایی در طول دو سال گذشته تاثیرات نامطلوبی را بر شرایط روحی و جسمی کادر درمان بعنوان خط مقدم رسیدگی و مداوای بیماران کرونایی داشته است.

انتهای پیام         

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha