• دوشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401041308830
  • خبرنگار : 50084

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی:

وضعیت شهرخودرو باید شفاف شود

وضعیت شهرخودرو باید شفاف شود

ایسنا/خراسان رضوی پیشکسوت فوتبال خراسان خواستار پاسخگویی مسئولان شهرخودرو در رابطه با برخی ابهامات مالی و بدهی‌های این باشگاه شد.

آرمین رهبر در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط و احتمال بازگشت شهرخودرو به سطح اول فوتبال ایران اظهار کرد: به دلیل اینکه مسابقات لیگ یک فرسایشی است، بازگشت به لیگ برتر بسیار دشوار است و تیم‌هایی موفق به صعود از آن می‌شوند که در حد تیم‌های لیگ برتری تدارک دیده باشند. به عنوان مثال تیم ملوان به مدت هشت سال در لیگ یک با بهترین شرایط تلاش کرد تا بالاخره موفق به صعود به لیگ برتر شد اما متاسفانه در حال حاضر شهرخودرو این شرایط را ندارد.

وی ادامه داد: برای صعود به لیگ برتر باید تمام شرایط باشگاه اعم از وضعیت مدیریتی، بودجه، لیست بازیکنان و برنامه آغاز تمرینات آن مشخص باشد اما این شرایط برای شهرخودرو هنوز مشخص نشده و وضعیت نگران‌کننده‌ای را ایجاد کرده است.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به نقش مهم مدیریت در پیشبرد شرایط کنونی شهرخودرو افزود: برای اینکه این تیم به وضعیت تیم‌های ابومسلم، پیام و سیاه‌جامگان دچار نشود، در نخستین گام باید تکلیف بدهی‌های آن روشن شده تا ببینیم آیا از لحاظ مالی اصلا این تیم توانایی شرکت در مسابقات لیگ یک را دارد؟

وی تصریح کرد: همچنین باید مشخص شود که اگر قرار است امتیاز این تیم به فرد جدیدی واگذار شود، آیا مبلغی بابت آن پرداخت خواهد شد یا خیر چرا که مطابق گفته مسئولان استان در زمان واگذاری امتیاز پدیده به شهرخودرو مبلغی بابت این انتقال پرداخت نشد و تنها بدهی‌های قبلی پدیده از طرف مدیریت جدید شهرخودرو پرداخت شد.

رهبر در ادامه اضافه کرد: در گام بعدی باید مشخص شود که این تیم در حال حاضر چه تعداد بازیکن تحت قرارداد دارد و چند نفر از آن‌ها برای فصل بعد در این تیم ماندنی هستند. در حال حاضر باید یک نفر درباره تمام این موضوعات پاسخگو باشد که طبیعتا مدیران باشگاه بهترین گزینه برای پاسخگویی در این زمینه هستند اما هیچ خبری از آن‌ها نیست.

وی با انتقاد از شرایط فعلی فوتبال ایران برای فعالیت تیم‌های خصوصی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به افزایش هزینه‌ها و قیمت‌ بازیکنان فوتبال طبیعتا بخش خصوصی توان رقابت با تیم‌های دولتی را ندارد. قدر شرایط‌مان در فصول گذشته را ندانسته و نتوانستیم حمایت لازم را از تنها نماینده خراسان رضوی در بالاترین سطح فوتبال کشور داشته‌ باشیم.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: شرایط استفاده بهینه از فوتبالیست‌های جوان خراسانی در بالاترین سطح فوتبال ایران و همچنین فرصت حضور هواداران در بازی‌های خانگی نماینده استان و شهر خود را به راحتی از دست دادیم. باید از همین لحظه تمام شرایط لازم مهیا شود تا زمینه صعود مجدد نماینده استان به لیگ برتر و سطح اول فوتبال ایران فراهم شود تا امید فوتبال‌دوستان خراسان رضوی از بین نرود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha