• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401060201070
  • منبع : نمایندگی سمنان

افتتاح ۱۰ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در هفته دولت

افتتاح ۱۰ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در هفته دولت

ایسنا/سمنان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از افتتاح ۱۰ پروژه و طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای همزمان با هفته دولت و در راستای جهاد تبیین خبر داد.

احسان منصور کیایی دوم شهریورماه با تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار کرد: در این هفته ۱۰ طرح و پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای به بهره برداری خواهد رسید که از جمله آن‌ها می‌توان به روکش ماسه آسفالت جاده نظامی سمنان با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد.
وی به دیگر پروژه‌های قابل افتتاح حوزه راهداری در هفته دولت پرداخت اضافه کرد: پروژه روکش ماسه آسفالت غرب استان در محدوده دامغان-سمنان و سرخه به طول ۱۱ کیلومتر، بهسازی آسفالت روستاهای جنوب شهرستان سمنان به طول دو هزار و ۴۰۰ متر و روکش آسفالت مهمانشهر به طول یک کیلومتر و...از دیگر پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: در بخش راه روستایی احداث جاده و آسفالت روستاهای منصورکوه و علیان در حوزه شهرستان دامغان به طول دو هزار و ۷۰۰ متر و روستای ایج در شهرستان سرخه به طول ۲۵۰۰ متر با ۲۲ هزار و 600 میلیون ریال اعتبار و از سایر پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد. همچنین روکش آسفالت روستاهای شهرستان آرادان به طول یک کیلومتر به بهره برداری می رسد.
وی در خصوص نقاط پرتصادف محورها نیز یادآور شد: در هفته پیش رو بهره داری از ایمن سازی و اصلاح پیچ و قوس لاسجرد و پیچ های پنج هزاری با اعتباری نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال انجام خواهد شد.
منصور کیایی در پایان از تاسیس شرکت حمل و نقل باری ماکان سرعت در هفته دولت خبر داد و خاطر نشان کرد: این شرکت حمل و نقل با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد و برای ده نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha