• جمعه / ۱۵ مهر ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401071507188
  • خبرنگار : 71575

کارشناسی داوری دیدار استقلال و فولاد

کارشناسی داوری دیدار استقلال و فولاد

نوذر رود نیل معتقد است یک پنالتی استقلال در دیدار با فولاد سوخت.

نوذر رودنیل، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص داوری حاج‌ملک در دیدار استقلال و فولاد اظهار کرد: بازی خوبی بود اما داور یک اشتباه تاثیرگذار داشت. در بقیه تصمیماتش خوب عمل کرد اما به هر حال نمی‌توان گفت که در نتیجه بازی تاثیرگذار نبوده است.

وی ادامه داد: این بازی ۵ صحنه مهم داشت. در نیمه نخست خطایی در محوطه جریمه استقلال رخ نداد و پنالتی نبود. در دقیقه ۱۵ تصمیم داور نسبت به برخورد پیش‌آمده در محوطه جریمه فولاد و ادامه بازی درست بود و پنالتی به سود استقلال رخ نداد. در دقیقه ۲۰ نیز توپ برخوردی به دست مرادمند نداشت و پنالتی صورت نگرفت.

این کارشناس داوری در خصوص نیمه دوم بیان کرد: در دقیقه ۶۷ قایدی در محوطه جریمه سرنگون شد که پنالتی نبود و تصمیم داور درست بود. در دقیقه ۷۵ میرزایی تعادلش را در محوطه جریمه فولاد از دست داد که تصمیم به ادامه بازی از سوی داور صحیح بود اما در دقیقه ۷۹ تکل مدافع فولاد با پای مهاجم استقلال برخورد داشت و داور باید برای آبی‌ها اعلام پنالتی می‌کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۵ ۱۹:۲۴

متاسفم برای این داوری

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۵ ۲۰:۰۳

خدارو شکر که حداقل کارشناس شما به اشتباه داور در نگرفتن پنالتی اعتراف کرد.

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۵ ۲۱:۴۳

استقلال باید بدبخت شده اشتباهت داوری شود این بازی استقلال نساجی در جام حذفی این هم این بازی

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۵ ۲۲:۲۸

کلا دوتا تیم توی لیک هست که کثیف و فاسد بودنشون ازوضوح واضحاته پرسپولیس و فولاد.. مثل پارسال که با زیاد کردن عرض زمین میخواستن جلوی اوت دستی های تیم پیکان رو بگیرن . جالبه خودشونونم سخت به فوتبال پاک اعتقاد دارن

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۶ ۰۴:۵۹

کمیته داوران لطفاً رسیدگی کنید، چند هفته هست اشتباه داوری زیاد شده و اکثر تیمها شکایت کردند، آقای حاج ملک به اشتباه دو خطای پنالتی رو به سود استقلال اعلام نکرد(به گفته کارشناسان داوری) کمیته داوران و دپارتمان داوری باید هرچه سریعتر به موضوع ورود کرده و داوران متخلف رو جریمه کنند، نباید اجازه بدهند با اینجور اشتباهات حق تیمی ضایع بشه، ممنون از خبرگزاری ایسنا بابت پخش مطالب

avatar
۱۴۰۱-۰۷-۱۶ ۱۳:۱۶

فاتحه این فوتبال رو با این داوریهای ضعیف و کثیفی که انجام میدن باید خوند. اگه داوری بلد نیستن بفرستید توپ جمع کن بشن