• سه‌شنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401081007069
  • منبع : نمایندگی سمنان

برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل در سمنان/ مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزیده کشوری شد

برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل در سمنان/ مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزیده کشوری شد

ایسنا/سمنان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل در این استان خبر داد.

ایرج کارخائی ۱۰ آبان بااعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه پدافند غیرعامل با هدف فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل در ساختمان سردار شهید حاج حسن شاطری استانداری برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بر لزوم معرفی بیش از پیش فرهنگ پدافند غیرعامل تاکید و تصریح کرد: صداوسیما و دیگر رسانه ها می توانند نقش مهمی در فرهنگ سازی در این بخش داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه های هفته پدافند غیرعامل در استان گفت: امسال بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در شهرستان های هشتگانه استان برگزار شد.

همچنین مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به عنوان برگزیده فعال پدافند غیرعامل کشور معرفی شد

در همایشی که به همین بهانه برگزار شد، از ایرج کارخائی ، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به عنوان برگزیده فعال حوزه پدافند غیرعامل در سطح کشور در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل که در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد تجلیل شد.

 در قسمتی از لوح تقدیر که به امضای سرلشکر پاسدار محمد باقری ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور رسیده آمده است : 

 " اینک همزمان با آغاز بیستمین سال فعالیت سازمان پدافند غیرعامل کشور و بنا به بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان برگزیده فعال حوزه پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۱ انتخاب شدید، در این رهگذر بر خود وظیفه می دانم به مصداق کلام شریف (( من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزّوجل )) از زحمات بی شائبه شما که روحیه جهادی و بسیجی گام های ارزنده ای در این عرصه برداشته اید قدردانی نموده به رسم یاد بود این لوح تقدیر را در همایش ملی پدافند غیرعامل به حضورتان تقدیم نمایم."

نهمین همایش پدافند غیرعامل این هفته، به مناسبت هفته پدافند و سالروز تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور با فرمان مقام معظم رهبری نهمین با حضور اساتید، نخبگان، مدیران کل، کارشناسان و دانشجویان این حوزه و با سخنرانی معاون اول رئیس جمهور، وزیر اطلاعات، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور برگزار گردید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha