• سه‌شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1401092919453
  • خبرنگار : 50105

نایک چطور خریداران را جذب خود کرد؟

نایک چطور خریداران را جذب خود کرد؟

انتظار می‌رود نایک در سه‌ماهه دوم فروش خود را افزایش دهد زیرا تخفیف‌های اساسی بر روی کفش‌ها و لباس‌های ورزشی خود برای حفظ خریداران در رکود اقتصادی نسبت به برند خود ارائه کرده است.

به گزارش ایسنا، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش سه ماهه ۱۱ درصد افزایش یابد زیرا جهش در تجارت ایالات‌متحده ممکن است به غلبه بر ضعف در بازار چین کمک کند.

انتظار می‌رود که تعطیلی‌های چین در ماه‌های اکتبر و نوامبر باعث کاهش فروش در منطقه برای سه ماهه دوم شود. این شرکت کاهش ۲۰ درصدی درآمد چین بزرگ را در مدت مشابه سال گذشته و کاهش ۱۶ درصدی در سه ماهه قبل منتهی به ۳۱ اگوست گزارش کرد.

بر اساس گزارش رویترز، انتظار می‌رود موجودی کمتر، بازگشایی چین و تقاضای قوی برای کتانی، این شرکت را برای نیمه دوم سال موفق‌تر کند. ۲۶ تحلیلگر پیش‌بینی کردند که درآمد نایک در سه ماهه دوم با حدود ۱۱ درصد رشد به ۱۲.۵۷ میلیارد دلار برسد، در حالی که انتظار می‌رود فروش در چین ۶ درصد کاهش یابد و در آمریکای شمالی انتظار می‌رود تقریباً ۲۱ درصد سود هر سهم در سه ماهه دوم افزایش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha