• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401101307735
  • خبرنگار : 71516

العامری و حمودی سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را تسلیت گفتند

العامری و حمودی سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را تسلیت گفتند

رئیس ائتلاف الفتح عراق و رئیس شورای عالی اسلامی این کشور سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری عراق (واع)، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز سومین سالروز ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی عراق است که این دو نفر در اوج قهرمانی و ارزش‌های اخلاقی و دو قطب مدرسه حسینی بودند که هرگز درهای آن بسته نمی‌شود. جنایتکارانی که این دو نفر را ترور کردند نمی‌دانند که خون آنها روند نزاع و درگیری را تغییر خواهد داد. این دو نفر دو ستاره قهرمانی و شهادت در آسمان تمام کشورهای آزاده هستند و باعث ادامه مقاومت در تمام کشورها شدند. این دو نفر تحول فراگیری را در فرهنگ مقاومت ایجاد کردند و اکنون اعضای مقاومت فریاد سر می‌دهند که تمام جنگ‌های آتی آن‌ها برای گرفتن انتقام خون این دو شهید کافی نیست.

وی گفت: ما این سالروز را به مرجعیت و ملت‌های مقاومت و حشد شعبی و خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گوییم و از رهبران و سیاستمداران این کشور می‌خواهیم از اخلاص و ایثار الهام بگیرند و درک کنند که وظیفه سنگینی در انتظار آن‌ها است که آن جنگ ایجاد کشوری عادل است. پس ما باید به آن‌ها در مسیر نجات عراق وفادار بمانیم.

در این راستا همام حمودی، رئیس مجلس شورای اسلامی اسلامی عراق گفت: امروز شهادت رهبران پیروزی را تسلیت می‌گوییم؛ همان کسانی که با جانشان از دین و زمین و آبرو و عزت و بزرگی عراقی‌ها دفاع کردند. نسل‌های آینده از اراده محکم و قدرت و زندگی آزادانه و بزرگوارانه این شهدا الهام خواهند گرفت. ما باید از هر فرصتی برای بیان قهرمانی‌های این شهدا استفاده کنیم تا فرزندانمان دشمنانشان را بشناسند و به شخصیت‌هایی این چنین افتخار کنند و از آنها به عنوان الگوی ایثار و فداکاری و ایمان و مقابله با هر متجاوزی استفاده کنند. ما به شهدای پاکمان درود می‌فرستیم و به کسانی که خونشان را در راه امام حسین علیه السلام ایثار کردند تبریک می‌گوییم. آمریکای بزدل شاهد خواری و بدبختی خواهد بود و ملت ما موعدی برای قصاص خواهند داشت و به زودی شاهد پیروزی خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha