• جمعه / ۳۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401103020842
  • خبرنگار : 71617

تارتار باخت جلوی پرسپولیس را گردن گرفت

تارتار باخت جلوی پرسپولیس را گردن گرفت

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش می‌توانست به پرسپولیس گل بزند اما در نهایت مغلوب حریف شد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهارکرد: بازی بسیار سختی بود. می‌دانستیم اگر غفلت کنیم، ممکن است امتیازها را از دست بدهیم و این اتفاق هم رقم خورد. روی یک ضربه کاشته تمرکز خود را از دست دادیم. تا قبل از آن، توانسته بودیم پرسپولیس را کنترل کنیم. در نیمه اول هم می‌توانستیم به گل برسیم و یک توپ به تیر دروازه پرسپولیس زدیم. می‌توانستیم در نیمه اول برنده از زمین خارج شویم.

مسئولیت باخت با من است

او در ادامه گفت:‌ در نیمه دوم، فضاها را به خوبی گرفته بودیم اما ضربات ایستگاهی برای پرسپولیس گره‌گشا شد و ما غفلت کردیم و گل خوردیم. بعد از گل، انسجام ما بهم ریخت و برای جبران گل، تغییراتی را ایجاد کردیم. موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم پرسپولیس را متوقف کنیم. بازیکنان زحمت کشیدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. مسئولیت این نتیجه با بنده و کادر فنی است. باید بیشتر تلاش کنیم. امیدوارم در ادامه راه امتیازات لازم را جمع کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره جذب مهاجم در پنجره نقل و انتقالات گفت: باید بازیکنی باشد که ما بتوانیم جذب کنیم. با توجه به شرایط مالی، خیلی نمی‌توانیم در نیم‌فصل هزینه کنیم. سعی کردیم در بخش‌ هافبک‌های طراح فعالیت کنیم. مهاجم آزاد در بازار نیست و قیمت‌های نجومی دارند. اگر بتوانیم، بازیکنی جذب می‌کنیم و اگر هم نتوانیم، باید تغییراتی در خط حمله خود ایجاد کنیم.

برای بازیکن خارجی باید بالای ۲۰ میلیارد هزینه کنید

تارتار درباره جذب مهاجم خارجی گفت: بحث رابطه خوب نیست. بحث کیفیت است. اگر می‌خواهید بازیکن باکیفیت جذب کنید، برای هر بازیکن باید بالای ۲۰ میلیارد هزینه کنید. ما این توانایی این کار را نداریم و بودجه محدودی داریم و سعی می‌کنیم دنبال مهاجم‌های خارجی باکیفیت پایین نرویم. تلاش می‌کنیم تمرکز خود را روی بازیکنان خوب داخلی بگذاریم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره مشکلات مالی این تیم گفت: ما مشکل مالی نداریم. ما مشکل کمبود بودجه داریم. در خیلی از تیم‌ها، در پرداخت‌ها مشکل داشتیم. ما فکر می‌کردیم که ذوب‌آهن شاید برای قهرمانی هزینه می‌کند اما دست مسوولان بسته است و بودجه ما مشخص و محدود است اما این دلیل نمی‌شود که ما ببازیم. ما باید بهتر عمل کنیم و من و بازیکنان باید بیشتر تلاش کنیم تا بازنده نباشیم. پا به پای پرسپولیس در نیمه اول بازی می‌کردیم اما در نیمه دوم یک لحظه غفلت کردیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

زورمان نرسید!

تارتار ادامه داد: ما بعد از گلی که خوردیم، خوب نبودیم و  باید روی این مساله کار کنیم. پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است و نباید این را منکر شویم. بازی کردن جلوی پرسپولیس سخت است و زورمان به پرسپولیس نرسید.

او درباره حضور نداشتن تماشاگران در استادیوم گفت: وقتی هوادار به ورزشگاه نمی‌آید، جذابیت وجود ندارد و مثل بازی‌های دوستانه است. فقط صدای هر مربی بلندتر باشد، آن صدا به گوش می‌رسد و آن جذایبتی که باید، در فوتبال ما نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha