• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۰:۳۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401112216632
  • خبرنگار : 50039

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان عنوان کرد:

شروع خوب بانوان بسکتبال شهرداری گرگان در پلی‌آف/ بازیکنان خارجی تیم بهتر می‌شوند

شروع خوب بانوان بسکتبال شهرداری گرگان در پلی‌آف/ بازیکنان خارجی تیم بهتر می‌شوند

ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با بیان اینکه حساسیت پلی‌آف باعث شد تا دو تیم محتاط بازی ‌کنند، گفت: با این سبک بازی در اصفهان هم ذوب‌آهن را می‌بریم.

نیکا بیک‌لیک‌لی در گفت‌وگو با ایسنا به پیروزی در بازی امروز جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان اشاره و اظهار کرد: این بازی برای شروع خوب بود هر چند که حساسیت پلی‌آف دو تیم را محتاط تر کرده بود ولی می‌توانستیم امتیازات بیشتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه می‌توانستیم تعویض‌های بیشتری انجام دهیم، ولی ریسک نکردیم، ادامه داد: عملکرد بازیکنان خوب بود و از همه آنها راضی هستم.

وی با اشاره به حضور تماشاگران در سالن و تأثیرگذاری آنها در روند بازی تصریح کرد: جو سالن و حمایت هواداران شرایط را به نفع ما کرده بود.

بیک‌لیک‌لی با تأکید بر اینکه اگر در اصفهان هم با این سبک و شکل بازی کنیم، بدون شک پیروز می‌شویم، خاطرنشان کرد: قطعاً بازی در اصفهان سخت بوده و ذوب‌آهن هم تیم جوان، باانگیزه و ریشه‌داری است و امیدواریم بازی برگشت را در اصفهان ببریم تا کار به بازی سوم نکشد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی تیم توضیح داد: تیلفور یک بازی بیشتر از سریک بازی ‌کرده و تسلط بیشتری به فضای بازی در ایران دارد.

وی با بیان اینکه بازی برای بازیکنان سنتر در ایران با توجه به شرایط خاص داوری سخت است، اضافه کرد: من فکر می‌کنم هنوز به شرایط بازی در ایران که خطاهای زیادی از سنترها گرفته می‌شود، نرسیده‌ایم و قطعاً بازیکنان خارجی ما به زمان نیاز دارند تا هماهنگ شوند و از بازی‌های آینده بهتر شده و توانمندی‌های خود را نشان می‌دهند.

گفتنی است، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان امروز جمعه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در اولین مسابقه از مرحله پلی‌آف (حذفی) رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن امام خمینی (ره) گرگان با نتیجه ۶۴ بر ۴۹ بر تیم ذوب‌آهن اصفهان غلبه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha