• دوشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401120100713
  • خبرنگار : 71518

افزایش نرخ ارز بلای جان استقلال

افزایش نرخ ارز بلای جان استقلال

معاون حقوقی باشگاه استقلال می‌گوید افزایش نرخ ارز کار پرداخت مطالبات استراماچونی را سخت کرده است.

به گزارش ایسنا، فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال بعد از پیروزی این تیم برابر ملوان اظهار کرد: دوست داشتیم بازی ۱۱ به ۱۱ ادامه داشته باشد اما به هر حال اخراج بازیکن ملوان تقصیر بازیکنان استقلال نبود. ملوان همیشه بازی رو به جلو انجام می‌دهد و ضد فوتبال بازی نمی‌کند. برد خوبی به دست آوردیم و به همه تبریک می‌گویم.

او درباره عذرخواهی ساپینتو هم گفت: یک اشتباه تایپی رخ داده بود که محرومیت بازی با مس قطعی اعلام شده بود و وقتی پیگیری کردیم دیدم که این محرومیت قطعی نیست. بنابراین برای آن رای و بازی با پیکان درخواست تجدید نظرخواهی ارسال کردیم. گفتند با عذرخواهی ایشان دو بازی به حالت تعلیق در خواهد آمد که این کار را کردیم. یک بازی با ملوان هم از محرومیت آقای ساپینتو کم شده و فقط دو بازی محرومیت مانده که آن هم قرار است در کمیته استیناف رسیدگی شود.

او در ادامه وضعیت آمانوف و این که برای این بازیکن درخواست صدور ITC شده است هم گفت: شنیده‌ام درخواست‌شان به ایمیل دیگری ارسال شده و به ایمیل استقلال چیزی ارسال نشده است. او در تیم دیگری حاضر شده که این موضوع تخلف است و ما از حقوق خودمان دفاع خواهیم کرد. او حق ندارد بدون رضایت استقلال در تمرینات تیم دیگری حاضر شود. بندهایی در قرارداد او وجود دارد که اگر می‌خواست به تیم دیگری برود باید مبالغی را به استقلال پرداخت می‌کرد. ممکن است یکی دو قسط او عقب افتاده باشد اما طبق قوانین او اول باید اخطار می‌داد که چنین کاری نکرده است و در نتیجه نمی‌تواند از آن بند استفاده کند.

وی درباره وضعیت پنجره نقل‌ و انتقالات باشگاه استقلال هم گفت: مدیرعامل باشگاه با نظر آقای ساپینتو به دنبال جذب بازیکن است و فکر می‌کنیم مشکلی وجود ندارد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حکم محکومیت ۹۰ هزار دلاری این باشگاه از سوی دیاباته هم گفت: او برای دو ماه اقدام کرده بود و هنوز چیزی به صورت رسمی به استقلال ابلاغ نشده است.

وی در ادامه درباره پرونده استراماچونی هم گفت: بعد از حضور فتح‌الله‌زاده، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تشکیل شد و یکی از مشکلات بدهی مالی است. بدهی‌هایی که قبل از ۱۰ دی قطعی شده، قبل از ۱۰ فروردین باید تسویه شود و بدهی باقی نماند و یکی از مهم‌ترین پرونده‌ها پرونده استراماچونی است. آقای فتح‌الله‌زاده پیگیر پرونده است اما افزایش قیمت دلار کار را سخت کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha