• یکشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401121410279
  • خبرنگار : 50026

کشف ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ۲ تریلی در خراسان جنوبی

کشف ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ۲ تریلی در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، دو دستگاه تریلی کانتینردار حامل ۷۰ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را توقیف کردند.

سردار ناصر فرشید، امروز یکشنبه ۱۴ اسفند اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به ۲ دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی‌ها، ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این رابطه ۲ دستگاه تریلی را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد لذا شهروندان برای مشارکت در این زمینه هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

سرگرد محمود بهمدی، فرمانده یگان تکاوری ۱۰۲ دیهوک نیز از کشف سه هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان طبس خبر داد.

وی گفت: مأموران یگان تکاوری در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به سه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده یگان تکاوری ۱۰۲ دیهوک افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار سه هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

وی افزود: مأموران در این خصوص سه خودرو را توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

در شهرستان نهبندان نیز ۲۰ هزار و ۵۸۰ عدد قرص B۲ و ۲ هزار و ۱۳۰ لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف شد.

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس مسافربری تعداد ۲۰ هزار و ۵۸۰ عدد قرص B۲ و مقدار ۲ هزار و ۱۳۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی فراجا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری همه نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha