• جمعه / ۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402010401264
  • خبرنگار : 71575

یک پیشکسوت فوتبال ایران:

روسیه با تیم سومش آمده بود/ وظیفه ما حمایت از تیم ملی است نه قلعه‌نویی!

روسیه با تیم سومش آمده بود/ وظیفه ما حمایت از تیم ملی است نه قلعه‌نویی!

گودرز حبیبی معتقد است با بازی‌های دوستانه برنامه‌ریزی شده و کادر فنی انتخاب شده برای تیم ملی، این تیم نمی‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق باشد.

گودرز حبیبی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازی دیشب تیم‌های ملی ایران و روسیه که با تساوی یک بر یک پایان یافت، اظهار کرد: واقعا نمی‌شود تحلیل خاصی از بازی دیشب کرد. روسیه حتی با تیم ۲ خود هم نیامده بود و با تیم سوم یا حتی محلاتش به ایران آمده بود. همیشه این بازی‌های آسان را می‌بریم و در جام‌های مهم وقتی مقابل تیم‌های قدرتمند قرار می‌گیریم، فوتبال بازی کردن یادمان می‌رود.

وی درباره انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و شانس موفقیت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ عنوان کرد: بعید می‌دانم که این دوره هم مقام خاصی کسب کنیم. به هر حال آقای قلعه‌نویی انتخاب شده و الآن دیگر نمی‌توانیم حرف بزنیم. وظیفه ما حمایت از تیم ایران است و ما این کار را انجام می‌دهیم. البته ما از تیم ملی حمایت می‌کنیم نه قلعه‌نویی!

حبیبی اضافه کرد: فکر می‌کنم کادر فنی به یک مربی خارجی دنیادیده و باتجربه نیاز داشته باشد. کادرفنی ما تجربه بین‌المللی زیادی ندارد و برای بازی‌های بزرگی چون جام ملت‌های آسیا و حتی دوره بعد جام جهانی، نیاز به یک مربی بین‌المللی روی نیمکت داریم.

این پیشکسوت فوتبال درباره برنامه آماده‌سازی تیم ملی و بازی دوستانه با تیم‌های روسیه و کنیا در این فیفادی گفت: شما عربستان، ژاپن، کره‌جنوبی و حتی ازبکستان را ببینید. این‌ها از مدت‌ها قبل بازی‌های دوستانه خود در فیفادی را برنامه‌ریزی می‌کنند. آن‌ها با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند و حتی اگر هم ببازند، درس‌هایی را فرا می‌گیرند که در جام ملت‌ها به کارشان بیایند. ما هم مثل دوره کی‌روش با تیم‌های ضعیف بازی می‌کنیم و الکی باد می‌شویم و وقت رقابت اصلی که می‌رسد، نمی‌توانیم فوتبال بازی کنیم. این تیم اگر می‌خواهد قهرمان آسیا شود، باید هم ۲ تا اردوی درست و حسابی داشته باشد و هم ۴ دیدار تدارکاتی با تیم‌هایی بازی کند که سرشان به تن‌شان بیارزد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۲:۳۷

تبریک به امیرخان حتما قهرمان اسیا می شود نگران نباشید؟؟؟؟؟>>>>>>

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۳:۱۷

اره بابا اگر روسیه با تیم اولش آمده بود ایران ۴ تا می خورد قلعه نویی به درد نمی خوره تمام

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۳:۳۴

قلعه نویی الکی هست به فکر یه مربی درست حسابی باشیم

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۳:۳۲

شیش تایی ها

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۳:۳۵

گودرز حبیبی همه چی گفته و بعدش گفته الان که نمی تونیم حرف بزنیم. یاد دو تا از خانم های محلمون افتادم. دو ساعت حرف میزنن بعد میگن خواهر امروز که نشد صحبت کنیم ایشالا فردا یه دل سیر بگیم. بزار قلعه نویی آب از گلوش بره پایین بعد سونوگرافی کن.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۴:۲۱

هرکس ادعا دارد می تواند تیم را قهرمان آسیا کند بیاد وسط میدان در ضمن آقای گودرز خان میتواند کارنامه خودش را بدهد در ضمن خود روسیه اگر تمام بازیکنان خودش را بیاره از لحاظ رتبه در فیفا خیلی از ما پایین تر هستش

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۶:۰۲

عزیزان بحث امدن یانیامدن مربی خارجی نیست اخه این بنده خدا کارش این نیست چون قبلا حسابش را پس داد اگر نشد مثل بقیه مربیان مقصر ندادن پول و توپ خوب ووووووو است

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۶:۰۳

عزیزان بحث امدن یانیامدن مربی خارجی نیست اخه این بنده خدا کارش این نیست چون قبلا حسابش را پس داد اگر نشد مثل بقیه مربیان مقصر ندادن پول و توپ خوب ووووووو است

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۷:۰۴

ایسنا اینا راازکجا پیدا میکنی تا مصاحبه انتقادی وجذب مخاطب برای خوت زیاد کنی متاسفم حداقل برودنبال یک ادم کارنامه دار !

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۷:۲۱

با نظرم قلعه نویی تجربه بین المللی نداره و با فوتبال روز دنیا آشنا نیست.

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۷:۳۷

ایرادی به نظرات آقای حبیبی که بواسطه برادرش حسن حبیبی شناخته میشود وارد نیست.ایراد بزرگ به خبرگزاری ایسنا است که باید از کسی در مورد تیم ملی و قلعه نویی سوال کند که در حد و اندازه های او باشد.آمار و ارقام در مورد امیر قلعه نویی میگوید در بین همه مربیان ایرانی در تمام ادوار امتیاز بیشتری گرفته است و پرافتخارترین آنان است بنابراین بهتر است نظر مربیان خارجی و حتی بازیکن های خارجی که با وی کار کرده اند را در مورد وی جویا شد نه کسی که برای اولین بار است که اسم ایشان را شنیده ایم .ایشان نه لژیونر بوده و نه حتی یک گل ملی داشته و فقط سابقه ۵ بازی ملی آن هم از دقیقه ۸۵ به بعد داشته که مربیان معمولا برای وقت کشی در بازی چنین تعویض هایی انجام میدهند به امید موفقیت تیم ملی ایران با مربی ایرانی تاکید میکنم با مربی ایرانی

avatar
۱۴۰۲-۰۱-۰۴ ۱۹:۱۳

واقعا جای بسی تعجب است که چرا بعضی ها اینقدر حسود تشریف دارند. امیر قلعه نویی چه دوست داشته باشید یا دوست نداشته باشید در حال حاضر که فدراسیون فوتبال به دلیل مشکل در پرداخت نمیتواند مربی خارجی بیاورد و مجبور است از مربی داخلی استفاده کند بهترین گزینه است.انهم به دلیل رزومه او . دست از بازی مسخره " قرمز - ابی" بردارید. موفقیت های قلعه نویی در سپاهان بر کسی پوشیده نیست.