• چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402011607313
  • خبرنگار : 71469

انوشیروانی: بزرگترین مشکل وزنه‌برداری نداشتن تجهیزات است

انوشیروانی: بزرگترین مشکل وزنه‌برداری نداشتن تجهیزات است

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری نداشتن تجهیزات را بزرگترین مشکل وزنه‌برداری دانست.

به گزارش ایسنا، سجاد انوشیروانی در حاشیه جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون ها گفت: ۸ ماه است داریم می‌گوییم حال ما خوب نیست اما بیشتر به لحاظ زیرساختی و سخت افزاری دچار مشکل هستیم. ما بحران بزرگی به نام کمبود تجهیزات داریم و حتی تیم های ملی ما دچار مشکل تجهیزات هستند. ما وقتی در یک استان مسابقات کشوری یا اردوی تیم ملی می گذاریم از تهران تجهیزات می فرستیم یا در ۹۰ درصد استان ها هالتر بانوان نداشتیم واخیرا در حال خریداری هستیم. اینها مشکلات ماست چه برسد به اینکه به چارت سازمانی برسیم.

وی افزود: خلاصه مطلب اینکه به لحاظ اساسنامه‌ای ما تازه کار را شروع کردیم و تازه فدراسیون را بر اساس اساسنامه درست می‌کنیم. خدا را شکر در زمان سرپرستی اعتبارات خوبی را جذب کردیم و برای همه استان ها در حال خرید تجهیزات استاندارد هستیم. مرحله دوم اعتبارات نیز این ماه یا ماه بعد اختصاص می‌یابد و جا دارد از معاونت اجرایی رییس جمهور، سازمان برنامه و بودجه، مجلس، وزارت ورزش و کمیته المپیک که با همکاری قدم های خوبی برداشته شد و اعتبارات را جذب کردیم تشکر کنم.

وی درباره میزان شانس ایران برای کسب سهمیه های المپیک، گفت: ما شانس کسب ۳ سهمیه در بانوان و ۳ سهمیه در آقایان را می توانیم داشته باشیم. در بخش آقایان با هماهنگی کادر فنی تیم ملی در حال برنامه ریزی برای مسابقات گزینشی هستیم تا بهترین ترکیب را اعزام کنیم تا بازخورد لازم را بدست بیاوریم. در بخش بانوان نیز دنبال این هستیم تا کسب سهمیه کنیم. این ظرفیت را هم داریم و اردوها نیز آغاز شده است. 

رییس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: ۳ یا ۴ نفر این شانس را دارند تا در بانوان به سهمیه المپیک برسند. شاید هم نتوانیم سهمیه بگیریم اما دنبال این هستیم که این اتفاق مهم و تاریخی در بخش بانوان بیفتد و سهمیه المپیک را کسب کنیم.

انوشیروانی درباره شایعه برخی اختلافات در فدراسیون و نگرانی ها در این رابطه گفت: هیچ اختلافی نیست. ما بر حسب وظیفه ای که داشتیم همه ظرفیت های وزنه برداری را آوردیم. عشق و علاقه و آرزوی همه ما موفقیت وزنه‌برداری است و همه چیزمان را از وزنه‌برداری داریم. دور هم جمع شدیم تا به این رشته کمک کنیم. اختلافی نیست و همه چیز خوب پیش می رود مگر اینکه دوستی بر اساس سلیقه نخواهد کار کند. ما در کار از کمک همه استفاده می کنیم. این هم نیست که از هر بزرگواری هر کجا که دلش خواست استفاده کنیم.

وی افزود: شرایط فدراسیون به شکلی است که از بزرگان در جاهای بزرگ و جاهایی که تصمیم گیری می‌شود استفاده کنیم و از بدنه جوان که انرژی دارند در کادرهای فنی استفاده کنیم. سیاست ما این است که قهرمانانمان را حفظ کنیم و به پیشکسوتان ارزش قائل شویم. مطمئن باشید در دوره مدیریتی ما هیچ بی‌احترامی به هیچ بزرگی و هیچ قهرمانی نخواهید دید و این موضوع نقطه عطفی برای فدراسیونی است که ما در آن کار می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha