• شنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1402011908513
  • خبرنگار : 71541

سازمان هواپیمایی برای کاهش تاخیر پروازهای نوروزی چه کرد؟

سازمان هواپیمایی برای کاهش تاخیر پروازهای نوروزی چه کرد؟

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به میانگین ۱۹ دقیقه‌ای پروازهای نوروزی گفت: موضوع تاخیرات دلایل متعددی دارد اما ما سعی می‌کنیم حداقل این عدد را حفظ کرده یا کاهش دهیم.

محمد محمدی‌بخش در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاخیر پروازها و نارضایتی مسافران در نوروز توضیح داد: در ۲۳ هزار پرواز ایام نوروز، بیش از ۸۰ درصد پروازها به موقع انجام شد و کمتر از ۲۰ درصد پروازها تاخیر داشتند و معدل تاخیرات در کل پروازها، ۱۹ دقیقه بود که این آمار بسیار قابل توجه و قابل قبولی است و مسافران هم در این حوزه رضایت داشتند.

وی ادامه داد: تلاشمان در ایام نوروز با ایجاد مرکز مدیریت کنترل پروازها، هماهنگی بین سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی و دیگر نقش‌آفرینان صنعت بود که پروازها در این قالب و در این بازه زمانی انجام شود، از این رو در این مرکز شیفت‌های ۲۴ ساعته انجام شد و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی هم حضور داشتند تا خدمات قابل قبولی ارائه دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اینکه با توجه به سابقه تاخیرها در ماه‌های گذشته، آیا این روند کاهش تاخیرها ادامه خواهد داشت، گفت: این موضوع جزء برنامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری است که تاخیرها را به حداقل برساند؛ اما موضوع تاخیرات دلایل متعددی دارد که بخشی آب و هوا، بخشی درون سازمانی و بخشی برون‌سازمانی است و اگر این موارد را کنار هم بگذاریم با این شرایط که مجموعه هوایی کشور دارد، نمره قابل قبولی است و ما سعی می‌کنیم حداقل این عدد را حفظ کرده یا ارتقا دهیم و کاهش تاخیرها را رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha