• یکشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402012009014
  • خبرنگار : 50547

فرمانده سپاه نکا:

فصل مشترک وصیتنامه شهدا، حفظ انقلاب اسلامی است

فصل مشترک وصیتنامه شهدا، حفظ انقلاب اسلامی است

ایسنا/مازندران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا با بیان اینکه فصل مشترک وصیتنامه شهدا، حفظ انقلاب اسلامی است، گفت: همراه بودن با امام، ولی فقیه و انقلاب اسلامی همواره مورد تأکید و توجه شهدا بوده و لازمه ارادت به آن بزرگواران عمل کردن به وصیت و پیام آنها است.

هفدهمین یادواره شهدا و گرامیداشت روز نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدارعلی نجفی شامگاه شنبه ۱۹ فروردین ماه جاری با بیان اینکه اهتمام و همدلی ویژه‌ای بین خانواده شهید طوسی و برگزار کنندگان این مراسم وجود داشت گفت: درک و الگو گرفتن از تفکر و راه شهدا در مسیر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، چراغ راه روشنی برای جوانان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه با مطالعه وصیتنامه شهدای والامقام به چند فصل مشترک پی خواهیم برد، اظهار کرد: تنها نگذاشتن امام، ولی فقیه و انقلاب اسلامی همواره مورد تأکید و توجه شهدا بوده و لازمه ارادت به آن بزرگواران عمل کردن به وصیت و پیام آنها است.

نجفی به وصیتنامه شهدا اشاره کرد و افزود: سفارش به حجاب مورد تأکید شهدای والامقام است که در شرایط کنونی حاکم بر جامعه، تمام تلاش دشمن ایجاد رخنه در مسئله حجاب و عفاف است.

فرمانده سپاه نکا با بیان وصیت نامه یکی از شهدای گرانقدر در موضوع حجاب، تصریح کرد: مسئله حجاب برای شهدا آنقدر مهم و لازمه حفظ انقلاب اسلامی بود، تا جاییکه در یکی از وصیتنامه‌ها ذکر شده است که "اگر بدانم با کشته شدنم، بی حجابی از جامعه رخت بر می‌بندد، حاضرم هزاران بار قطعه قطعه شوم."

نجفی در پایان حاضران این مراسم را به توجه ویژه به مسئله حجاب و عفاف و تلاش همه جانبه برای الگو بودن در رعایت حجاب و پیشگیری از رواج بی حجابی و ایجاد رخنه در این مسئله حیاتی جهان اسلام دعوت کرد.

فصل مشترک وصیتنامه شهدا، حفظ انقلاب اسلامی است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha